• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63099
+
-

توسعه عمران شهری در محله‌های جنوبی بوشهر

توسعه عمران شهری در محله‌های جنوبی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمران شهری در محله‌های جنوبی بوشهر گفت: این محلات زیرساخت‌های ضعیفی در عرصه‌های گوناگون دارند و فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در محلات جنوبی بوشهر افزایش می‌یابد. 

به گزارش تسنیم، «ابوذر دهدار» در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمران شهری در کوی رایانی در محلات جنوبی شهر بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم در ارائه خدمات شهری اظهار کرد: از رویکردهای اصلی شورای پنجم محله‌محوری و توزیع عادلانه خدمات و اعتبارات است.

وی با بیان این‌که محلات جنوبی شهر بوشهر از امکانات کمتر خدمات شهری برخوردار هستند افزود: در این زمینه، توسعه خدمات شهری و افزایش اعتبارات عمران شهری در محلات جنوبی شهر در اولویت قرار دارند. رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به آسفالت کوچه‌ها و معابر محلات جنوبی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در بودجه امسال شهرداری بوشهر 100 میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر اعتبار اختصاص یافته و عملیات اجرایی این پروژه‌ها از محلات جنوبی شهر بوشهر آغاز شده است.
دهدار با اشاره به این‌که هم‌اکنون عملیات آسفالت کوچه‌ها و معابر این محلات آغاز شده است تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمران شهری بر اساس مطالبات مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که آسفالت کوچه‌های خاکی از آن جمله است. 

رئیس شورای اسلامی اسلامی شهر بوشهر از احداث 2 پارک و 4 فرهنگسرا در محلات جنوبی شهر بوشهر خبر داد و افزود: برای گسترش فضاهای فرهنگی و تفریحی در محلات جنوبی شهر بوشهر یک پارک در محله تنگک اول و پارک باغ بهزاد در حال احداث است.

دهدار بیان کرد: در این زمینه یک زمین چمن مصنوعی نیز در محله تنگک دوم و 4 فرهنگسرا در محلات تنگک دوم، باغ بهزاد، خواجه‌ها و دواس طراحی شده که اجرای 2 فرهنگسرا مناقصه آن در حال انجام و اجرای 2 فرهنگسرای دیگر در حال طراحی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید