• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63095
+
-

بودجه 15 میلیارد تومانی «شاهین»برای حضور در لیگ برتر

در استان
بودجه 15 میلیارد تومانی «شاهین»برای حضور در لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم با بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در حال بسته شدن برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است.

 به گزارش ایرنا، «عبدالله ویسی» در حاشیه تمرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: با این شاهین باید به مصاف تیم‌هایی با ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان و حتی تیم‌هایی با 100میلیارد تومان هزینه برود.
وی بیان کرد: انگیزه و شادابی تیم ما این‌قدر بالا است که بتوانند مقابله کنند، هرچند کار اندکی سخت و دشوار است. ویسی ادامه داد: اعتقاد دارم اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند، بلکه قلب و وجود بچه‌ها است که برای تیم بازی می‌کند.

وی ادامه داد: با پیگیری و تلاشی که مسئولان تیم شاهین دارند اوضاع و احوال آن بهتر می‌شود و امیدوارم در هفته‌های آینده خبرهای خوبی برای هواداران داشته باشیم. ویسی یادآور شد: تیم شاهین اکنون مشغول تمرین است و بازیکن اسم و رسم‌دار نیز تاکنون نگرفته است. وی گفت: امیدواریم با بازیکنان جوان و جویای نامی که جذب تیم می‌شوند یک تیم خیلی خوب در سطح بالا در لیگ برتر داشته باشیم.

ویسی درباره تکرار تجربه موفقیت استقلال خوزستان در بوشهر بیان کرد: مردم باید صبوری و تحمل کنند. به هر حال شاهین تیم جوانی است که تازه لیگ برتری شده و از قابلیت‌های زیادی برخوردار است. ابتدا باید خودمان را نشان دهیم و ساخت‌ها را در سال‌های بعد درست کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید