• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62904
+
-

با مردم

با مردم










3 ‌ماه از تعطیلی استخر شهدای آزادی گذشت
استخر شهدای آزادی در منطقه10 شهرداری تهران، 3 ‌ماه است به بهانه تعمیرات، بسته شده است. درحالی‌که در فصل گرما مردم انتظار خدمات‌دهی دارند نه تعطیلی!
پورشمس از منطقه10

خرمشهر خرم نیست
خرمشهر با گذشت 31سال از پایان جنگ، هنوز تا آبادانی راه بسیاری دارد و حتی کوچه‌ها و خیابان‌های آن آسفالت مناسبی ندارند. ‌آیا مسئولان واقعا قصد توسعه و بهبود وضعیت این شهر را ندارند.
نصرتی از خرمشهر

موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش را بگیرند
این روزها در سطح شهر تعداد موتورسیکلت‌هایی که پلاک مخدوش و پوشیده با نایلون سیاه دارند زیادشده است. این موتوری‌ها اغلب دست به تخلفات رانندگی یا دیگر تخلفات می‌زنند که از مسئولان تقاضا داریم با آنها برخورد کنند.
تشکری از تهران

چرا باید در شیراز و اصفهان برنج بکارند
چرا زمین‌های کشاورزی گیلان و مازندران ویلا می‌شوند و آن وقت در زمین‌های کم آب اصفهان و شیراز برنج می‌کارند؟ آیا در شرایط بحران جهانی آب، رواست در سرزمین‌های کم‌آب برنج کشت شود؟
هژبری از قیر و کارزین فارس

هزینه برای مراکز خریدی که مشتری ندارند
برای ساخت مراکزی نظیر ایران‌مال شاید 5-4 هزار میلیارد خرج شده باشد اما مسئولانی که مجوز ساخت این مراکز را می‌دهند، ببینند اصلا کسی برای خرید به این مراکز می‌رود یا نه؟ بهتر نبود این سرمایه صرف تولید و کارگاه‌های تولیدی یا جذب گردشگر می‌شد؟
عبدوست از تهران

واژگونی تانکرها در جاده مریوان به سنندج تمامی ندارد
حضور تانکرهای نفتکش و ماشین آلات سنگین در جاده مریوان به سنندج سال‌هاست که این جاده زیبا و کم نظیر را تبدیل به یکی از پرخطرترین جاده‌های کشور کرده است. این منهای آسیب‌های زیست‌محیطی ناشی از چپ کردن و خالی‌شدن تانکرهای نفت در دل طبیعت ناب منطقه است. شما را به خدا فکری بکنید.
مردوخی از مریوان

خیابان بوستان ولایت علائم رانندگی نیاز دارد
رانندگی در دور بوستان ولایت با سرعت‌های غیرمجاز بسیار دیده می‌شود. این خیابان نه خط‌کشی دارد نه پل، ‌نه چراغ و همیشه تلفات جانی داشته است.
یعقوبی از هلال‌احمر

زباله‌های یزد جمعه‌ها جمع نمی‌شود
نوعی بی‌نظمی در کار جمع‌آوری زباله در یزد حاکم شده و مدتی است که جمعه‌ها زباله‌ها جمع‌آوری نمی‌شود و صبح شنبه شهروندان با انبوهی از زباله‌ها در گذر و معبرها روبه‌رو می‌شوند.
جلیلیان از یزد

کارخانجات همچون یاقوت‌های ارزشمند هستند
کارخانجاتی که این روزها به‌دلیل نبود سرمایه یا مواد اولیه یا مدیریت نالایق تعطیل می‌شوند و عده زیادی را بیکار می‌کنند، طاغوت نیستند که از تعطیلی و نابودی آنها خوشحال شویم، اینها یاقوت‌های ارزشمندی هستند که باید قدر آنها را دانست و به نفع کشور از آنها استفاده کرد.
دلسوخته وطن از تهران

قیمت‌های نجومی اجاره در شهرهای اطراف تهران
اگر برای برخی میلیارد هم رقم نیست برای قشر کارگر، میلیون هم نجومی است. یک کارگر چطور می‌تواند ماهی یک میلیون و نیم کرایه خانه بدهد درحالی‌که کل دریافتی‌اش یک میلیون و 900هزار تومان است؟ شما را به خدا به داد مستأجران برسید.
قاسمی از ورامین

سیستم تماس تلفنی زندان‌ها چرا قطع شده است
مدتی است سیستم تماس تلفنی زندانیان با بیرون قطع شده است که مشکلات بسیاری برای خانواده‌های زندانیان به‌وجود آورده است. به‌عنوان پدر 86ساله‌ای که پسرم به جرم غیرعمد در زندان است و ما امکان تماس با وی را نداریم از مسئولان تقاضای رسیدگی و برقراری دوباره این سیستم که به نام «AN» شناخته می‌شود را دارم.
محمودی از زنجان

قبض اخطار قطع برق، بدون اخطار قبلی!
قبض برق برایم آمده است که جدای رقم نزدیک به 60هزارتومان آن، 26هزار و 900تومان هم به‌عنوان جریمه قطع و وصل در آن لحاظ شده و به‌صورت مجزا زیر قبض به چاپ رسیده است. این در حالی است که نه پرداخت پول برق ما عقب افتاده است و نه اصلا قطعی برق داشته‌ایم.
ابویی از مولوی

این خبر را به اشتراک بگذارید