• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62877
+
-

دایی: فولاد و تراکتور غیب شدند

به‌نظر می‌رسد که بعد از سال‌ها، علی دایی در فصل جدید فوتبال ایران روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد نشست. بعد از قطع همکاری عجیب این مربی با سایپا در پایان لیگ قبل و شایعه‌های متفاوت درباره حضورش روی یک نیمکت بزرگ لیگ، حالا اکثر تیم‌ها تکلیف‌شان معلوم شده و دایی از چرخه انتخاب بیرون مانده. او در گفت‌وگو با تسنیم تأثیر برخی عوامل غیرورزشی بر این مسئله را تأیید کرده و مدعی شده بد‌ه‌بستان وزارتخانه‌ها در شکل نگرفتن برخی مسائل تأثیر دارد چرا که فولاد و تراکتور بعد از مذاکره با او یکباره غیب‌شان زده است.
دایی البته در این گفت‌وگو از پیشنهاد پرسپولیس با واسطه یک از اعضای بلندپایه این باشگاه و قبول نکردن آن گفته و در عین حال مشکلات خانوادگی را بهانه رد پیشنهاد نفت آبادان عنوان کرده است.
حرف‌های علی دایی دو تناقض جدی دارد. اگر بنا به دلایل خاص برخی نهادهای دولتی، باشگاه‌ها را از قرارداد با او منع کرده‌اند، پرسپولیس که به‌صورت مستقیم زیرنظر دولت اداره می‌شود نباید هیچ پیشنهادی به سرمربی اسبق خود بدهد. چطور می‌شود هم پز پیشنهاد پرسپولیس را داد و هم مدعی شد که باشگاه‌های لیگ‌برتری از همکاری با من منع شده‌اند؟
دایی در جایی از مصاحبه‌اش گفته پیشنهاد نفت آبادان را نپذیرفته چون به گفته خودش دختر کوچک دارد و برایش سخت بود که در این شرایط به آبادان برود. بعد هم ادامه داده اگر مجرد بود، این پیشنهاد را قبول می‌کرد. سؤال این است: آیا زمانی که داشت با فولاد و تراکتور مذاکره می‌کرد، دختر کوچک نداشت یا مجرد نبود؟ 

این خبر را به اشتراک بگذارید