• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62876
+
-

آینده کشتی در ابهام

طولانی شدن روند احراز صلاحیت 3کاندیدای اصلی ریاست فدراسیون کشتی، برگزاری انتخابات این فدراسیون را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.
بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی دیروز به ایسنا گفت: «تا به امروز نتایج تأیید صلاحیت 3کاندیدای نامدار ریاست کشتی، علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی از سوی مراجع ذیصلاح به‌دست ما نرسیده و ما به محض دریافت این نتایج برای برگزاری انتخابات وارد عمل خواهیم شد.» 
امیررضا خادم تا چندی پیش در معاونت پارلمانی وزارت ورزش مشغول به‌کار بود و حکم ماموریت او به وزارت کار(شستا) صادر شده است، علیرضا دبیر عضو اصلی شورای شهر تهران در 2 دوره گذشته و عضو علی‌البدل در شورای فعلی است. عباس جدیدی هم علاوه بر عضویت در دوره گذشته شورای شهر تهران، در انتخابات قبلی فدراسیون کشتی هم که 2 سال پیش برگزار شد، رقیب رسول خادم بود.این 3 کاندیدا، از سرشناس‌ترین قهرمانان کشتی ایران در مسابقه‌های جهانی و المپیک هستند.
درصورت تأیید نشدن صلاحیت دبیر و خادم، حمید بنی‌تمیم، سرپرست سابق فدراسیون جدی‌ترین گزینه ریاست خواهد بود. بنی‌تمیم در دوره اول ریاست رسول خادم وظیفه دبیری فدراسیون را برعهده داشت و در دوره دوم به سمت نایب‌رئیسی رسید.
تیم بزرگسالان آزاد و فرنگی در سال‌های 2017 و 2018 در مسابقات جهانی به رده نهم، ششم و یازدهم رسید و همین مسئله سبب شد تغییرات در فدراسیون کشتی کلید بخورد. با توجه به شرایط حاکم بر انتخابات به‌نظر می‌رسد مجمع حداقل تا پایان تیر‌ماه برگزار نشود و کشتی همچنان در بلاتکلیفی بماند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید