• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62769
+
-

درخشش بهبهانی‌هادر مسابقات تیراندازی خوزستان

مسابقه تیراندازی با کمان سنتی در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور۴۰ تیرانداز در شهر امیدیه برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این مسابقات ورزشکاران خانم و آقا از شهرستان‌های اهواز، امیدیه، بهبهان، سربندر، آبادان و ماهشهر در مسافت‌های ۱۵ و ۲۵ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان بانو فاطمه شجاعی، کاملیا دشتستانی و یگانه اکبریان‌پور هر 3 از بهبهان به ترتیب اول تا سوم شدند. در همین رده سنی در بخش آقایان نیز بنیامین اسدی از آبادان و نریمان آریا از بهبهان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و علی ترحم‌نژاد و آریا علویان هر 2 از بهبهان به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در رده سنی جوانان بخش بانوان راضیه خوش‌نیا، آنان وادیان و زینب عساکره هر 3 از ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. مسابقات بخش آقایان در این رده سنی برگزار نشد. در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان بخش بانوان نیز نازنین بهارزاده و مرضیه درویش هر دو از آبادان به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب‌‌قهرمانی رسیدند و مینا کریمی از سربندر سوم شد. در بخش آقایان این رده سنی نیز محمدایمان سامری، احمد آلبوغبیش و میثم شاطی هر 3 از ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید