• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62759
+
-

سهم ناچیز راه‌های البرز از بودجه 98

در بودجه‌‌ امسال ۲۷ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی تخصیص داده شد در حالی که تنها ۲۵ میلیارد تومان برآورد هزینه آسیب‌های سیل اخیر به زیرساخت راه‌های البرز است

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از اختصاص 27 میلیارد تومان بودجه به اداره راه و شهرسازی البرز خبر داد و گفت: سیل اخیر ۲۵ میلیارد تومان به زیرساخت راه‌های البرز آسیب وارد کرد.
«تقی رضایی» در گفت‌وگو با فارس افزود: در بودجه‌‌ریزی استان البرز ۲۷ میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی تخصیص داده شد، در حالی که تنها ۲۵ میلیارد تومان برآورد هزینه آسیب‌های سیل اخیر به زیرساخت راه‌های البرز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: ۲۳۶ میلیارد تومان باید در البرز توزیع شود؛ سهم استان‌ها کم است و نمایندگان مجلس باید در راستای رفع این مشکل اقدامی انجام دهند.
این مسئول با بیان این‌که سهم 7 درصدی استان‌ها از بودجه کشوری باید افزایش یابد، ادامه داد: در حال حاضر ادارات برای داشتن سهم بیشتری از بودجه کشوری باید از طریق وزارتخانه‌ها اقدام کنند.
رضایی با بیان این‌که در سال گذشته وعده تخصیص اعتبار 60 میلیارد تومانی به اداره راه و شهرسازی استان البرز داده شده بود، اظهار کرد: 91 درصد از این اعتبارات محقق شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید