• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62718
+
-

برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع‌دستی در کرمانشاه

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه‌های تابستانه صنایع‌دستی در استان خبرداد. به گزارش ایسنا «پروانه حیدری» اظهار کرد: تابستان امسال هم مانند سال گذشته نمایشگاه‌های فصلی صنایع‌دستی را در شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌های استان برپا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه نمایشگاه تابستانه صنایع‌دستی با 25 غرفه شامل 15 غرفه صنایع‌دستی و 10 غرفه سوغات به همراه 2 سیاه‌چادر عرضه‌کننده انواع آش‌ و شیرینی‌ محلی در محوطه تاریخی طاق‌بستان برپا خواهد شد. معاون صنایع‌دستی استان با بیان این‌که این نمایشگاه از پنجم تیر آغاز به‌کار خواهد کرد، گفت: نمایشگاه تابستانه صنایع‌دستی طاق‌بستان تا پایان شهریور هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب فعال خواهد بود.  

وی یادآور شد: به منظور استفاده اکثر هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه از این فرصت برای عرضه و فروش محصولاتشان در نظر داریم تا به‌صورت چرخشی هر ماه غرفه‌ها را در اختیار تعدادی از هنرمندان رشته‌های مختلف قرار دهیم.  حیدری اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های استان نیز تا پایان تابستان نمایشگاه‌های فصلی صنایع‌دستی را به مرور برپا خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید