• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62709
+
-

ایجاد5500 فرصت شغلی جدیددر روستاهای کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت:‌تاکنون در این استان ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده که شامل۱۲۳ درصد مبلغ تخصیص یافته است. به گزارش ایرنا «برهان صلواتی» افزود: 5 هزار و ۴۷۳ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 4 هزار و ۱۶۹ طرح با 8 هزار و ۷۱۰ فرصت شغلیبه 4 بانک عامل معرفی شده است، اضافه کرد: برای این تعداد طرح 4 هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.صلواتی با اشاره به این‌که تاکنون ۲ هزارو ۹۷۷ طرح در بانک‌ها مصوب شده است، افزود: برای این میزان طرح ۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و به مرور در حال پرداخت است. 

وی با بیان این‌که در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال دارد، اظهار کرد: با این میزان پرداختی ۲ هزار و ۱۱۰ فرصت شغلی مستقیم در ۸۷۱ طرح سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.اجرای طرح اشتغال پایدار روستای از زمستان ۱۳۹۶ در کشور آغاز شده است که سهم استان کردستان از حدود ۳۶ هزار میلیارد ریالی حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

این خبر را به اشتراک بگذارید