• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62627
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QyLL
+
-

آغاز طرح ویژه امداد تابستانه هلال‌احمر سمنان

خبر
آغاز طرح ویژه امداد تابستانه هلال‌احمر سمنان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان از آغاز سفرهای تابستانی و طرح امدادی هلال‌ احمر در این استان خبر داد. «علی‌آقا یحیایی» در گفت‌وگو با فارس اظهارکرد: 35 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال‌ احمر در سطح استان به مسافران خدمات‌دهی می‌کنند که 16 پایگاه ثابت، 7 پایگاه موقت، یک پایگاه امداد هوایی، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، کشیک تیم واکنش سریع، کشیک ستادی و 8 کشیک شهرستانی مرکز شهرستان‌ها را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی، 20 دستگاه آمبولانس، 7 دستگاه خودرو نجات و یک فروند بالگرد به‌صورت آماده‌باش در پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری استان مستقر خواهند بود. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان در مورد نحوه امدادرسانی نیز گفت: در هر یک از این پایگاه‌ها، علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌ها حضور دارند که به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی می‌کنند. یحیایی گفت: در اجرای طرح تابستانه امداد و نجات هلال‌ احمر استان سمنان، بیش از 500 امدادگر حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: طرح تابستانه هلال‌ احمر با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده‌ای در قالب اجرای عملیات جست‌وجو، نجات، آزادسازی و انتقال مصدومان در حوادث احتمالی اجرا می‌شود. طرح تابستانی هلال‌ احمر استان سمنان تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید