• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62626
+
-

اجرای ۸ پروژه عمرانی در ساوه

عمران
اجرای ۸ پروژه عمرانی در ساوه

شهردار ساوه گفت: امسال اجرای 8 پروژه عمران و توسعه شهری با اعتبار 1200 میلیارد ریال در ساوه پیگیری می‌شود که تکمیل کنارگذر شمالی و ساماندهی ۶ بلوار شهری از جمله این طرح‌هاست. «سید مهدی حسینی» در گفت‌و‌گو با مهر افزود: این 8 پروژه شامل تکمیل کمربندی شمالی شهر، تکمیل ساختمان جدید شهرداری، نوسازی و ساماندهی مبلمان ۶ بلوار شهری، آسفالت معابر مهم و شریانی شهر، ساخت شهرک بازیافت در سایت پردازش پسماند برای ساماندهی و انتقال ضایعات‌فروشان، ایجاد پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر، احداث مجتمع تجاری مسکونی قائم در محله قاسم‌آباد و ایجاد فضای سبز جنگلی است.

وی با اشاره به پروژه احداث کمربندی شمالی شهر بیان کرد: اجرای این مسیر به طول ۶ کیلومتر همراه با نوار سبز و پارک خطی حاشیه آن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال امسال در دستور کار قرار دارد. حسینی اضافه کرد: تکمیل ساختمان جدید شهرداری ساوه در ۱۲ طبقه با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در دست انجام شهرداری در سال جاری است. وی بیان کرد: همچنین تا پایان امسال نوسازی و ساماندهی مبلمان ۶ بلوار شهری ساوه با صرف اعتبار ۸۰ میلیارد ریال توسط شهرداری انجام خواهد شد. شهردار ساوه ادامه داد: آسفالت معابر مهم و شریانی شهر ساوه از دیگر پروژه‌هاست که امسال برای این موضوع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به احداث شهرک بازیافت در سایت پردازش پسماند ساوه عنوان کرد: فاز اول این پروژه در ۴۰ قطعه به مساحت هر قطعه ۴۰۰ متر‌ مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و انتقال ضایعات فروشان به این منطقه آغاز شده است. شهردار ساوه اظهار کرد: برای احداث پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر و مجتمع تجاری ساوه‌مال در بام ساوه اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و احداث مجتمع تجاری مسکونی قائم در محله قاسم‌آباد اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال در مدت ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است که امسال کلید می‌خورد. حسینی با اشاره به ضرورت افزایش فضای سبز شهری ساوه افزود: احداث فضای سبز بیولوژیک یا جنگلی به منظور گسترش فضای سبز شهر ساوه به مساحت ۴۵ هکتار در مدت ۳۰ ماه و با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید