• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62588
+
-

پیش‌بینی 60 پایگاه اوقات فراغت در زنجان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طی تابستان سال جاری بیش از ۶۰ پایگاه در مناطق شهری و روستایی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت پیش‌بینی‌شده است. حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت بیان کرد: اوقات فراغت مهم‌ترین برنامه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان است. 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در روستاها برنامه‌های خوبی در فصل تابستان برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند.  مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این‌که تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی در تابستان نگاه ویژه دارد، افزود: طی تابستان سال جاری بیش از ۶۰ پایگاه در مناطق شهری و روستایی در قالب هسته فرهنگی و بوستان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت پیش‌بینی ‌شده است. 

صفی‌یاری با بیان این‌که این تعداد پایگاه در قالب هسته‌های فرهنگی و بوستان برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان زنجان ۸ هسته فرهنگی و ۸ بوستان، ابهر ۶ هسته فرهنگی و ۶ بوستان، خدابنده ۶ هسته و ۵ بوستان، ماهنشان ۴ هسته و ۴ بوستان، طارم ۲ هسته و ۳ بوستان، خرمدره ۲ هسته و ۲ بوستان و ایجرود هم ۲ هسته و ۲ بوستان پیش‌بینی شده است.  وی خاطرنشان کرد: سال گذشته تبلیغات اسلامی ۷۹ پایگاه را برای طرح اوقات فراغت در استان زنجان پیش‌بینی‌ کرده بود. پایگاه‌های اوقات فراغت در روستاها و همچنین در سطح مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهرستان زنجان فعالند و استقبال دانش‌آموزان هم خوب است. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توضیح داد: کلاس‌های اوقات فراغت با عنوان هسته فرهنگی جوان توسط روحانیون مستقر در روستاها با عنوان بوستان معرفت برگزار می‌شود که شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی قرآن، آموزش احکام و مسابقات فرهنگی است. صفی‌یاری یادآور شد: بیش از ۵۰ مبلّغ بومی و غیربومی در روند اجرای طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی مشارکت دارند. هدف از برنامه‌های اوقات فراغت تأمین نیازهای فرهنگی جوانان و نوجوانان و تحکیم اعتقادات دینی آنان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید