• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62471
+
-

اجرای 7 پروژه عمران شهری در دهدشت

اخبار استان
اجرای 7 پروژه عمران شهری در دهدشت

شهردار دهدشت گفت: 7 پروژه عمرانی در این شهرستان فعال است.

 به گزارش ایسنا، «اسفندیار برخه» از اجرای ۷ پروژه عمرانی در شهر خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی پروژه‌های عمرانی شهر را شامل روکش و ترمیم آسفالت معابر، ترمیم و توسعه فضای سبز، تعریض و آسفالت جاده آرامستان جدید،سنگ‌فرش معابر و پیاده‌روها و زیرسازی آسفالت عنوان کرد. برخه با بیان این‌که زیرسازی، روکش و ترمیم آسفالت معابر از طریق مناقصه به 5 پیمانکار واگذار شده است گفت: نهضت آسفالت با به‌کارگیری 5 پیمانکار در معابر و خیابان‌های شهر دهدشت در حال انجام است.

 وی تصریح کرد: در این طرح 80 هزار متر‌ مربع از خیابان‌های اصلی میدان جهاد تا میدان شهید شیرودی و دیگر نقاط شهر روکش و آسفالت می‌شود.

برخه عنوان کرد: معابر و خیابان‌های شطرنجی در شهر شناسایی شده و کار ترمیم آنها با تراشه قسمت آسیب‌دیده در حال اجراست و در مرحله بعد آسفالت خواهد شد. وی با اشاره به جاده دسترسی به آرامستان که سال‌ها دغدغه شهروندان بوده است اظهار کرد: تعریض، بهسازی و آسفالت این جاده با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در 2 فاز در حال اجراست. شهردار دهدشت اضافه کرد: ساماندهی پارک‌ها و توسعه فضای سبز نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در حال اجراست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید