• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62453
+
-

7 هزار راننده تاکسی کرجی بیمه ندارند

خبر
7 هزار راننده تاکسی کرجی بیمه ندارند

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: از سال 94 تاکنون سایت بیمه تاکسی‌داران بسته شد و از آن زمان تاکنون امکان بیمه رانندگان تاکسی وجود ندارد.
«مجید استادکاظمی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به علت مشکل ایجادشده در فرایند بیمه رانندگان تاکسی افزود: دولت سهم خود را برای بیمه پرداخت نکرده و همین باعث توقف روند بیمه تاکسی‌داران شده است.
وی اضافه کرد: سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر کرج در فرایند بیمه یا عدم بیمه رانندگان تاکسی هیچ نقشی ندارد و این موضوع باید به صورت کشوری حل شود.
وی توضیح داد: در حال حاضر 6400 راننده تاکسی، بهره‌بردار و کمکی راننده در کرج بیمه هستند و 7 هزار نفر هم هنوز بیمه ندارند.

این مسئول با اشاره به تلاش برای رفع این مشکل اضافه کرد: اتحادیه تاکسیرانی پیگیر مساله بیمه رانندگان تاکسی است، ولی تاکنون نتیجه دلخواه حاصل نشده است.
استادکاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طولانی بودن سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها در خطوط مختلف اشاره کرد و گفت: کرج با کمبود جدی اتوبوس در خطوط مختلف مواجه است و همین باعث شده سرفاصله رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها بیشتر از زمان استاندارد باشد.

وی اظهار کرد: هر چند سال گذشته 30 دستگاه اتوبوس نو به خطوط اتوبوسرانی کرج اضافه شد، ولی این تعداد نمی‌تواند پاسخگوی نیاز فعلی باشد.
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: امیدواریم امسال 300 میلیارد تومان اعتبار از طریق انتشار اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید جذب کنیم تا بتوانیم با اضافه کردن اتوبوس‌های تازه‌نفس بخشی از مشکل موجود را مرتفع کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید