• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62418
+
-

نارضایتی مردم از کالاهای چندنرخی در بازار

اخبار استان
نارضایتی مردم از کالاهای چندنرخی در بازار


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت‌های متفاوت کالا در بازار این استان سبب نارضایتی مردم شده است. 

به گزارش تسنیم، «سید محمدکاظم نظری» در بازدید از بازار شهر یاسوج اظهار کرد: کاهش فشار اقتصادی بر مردم به عنوان مهم‌ترین اولویت مدیران دولتی باید در دستور کار باشد و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به وضعیت بازار بعد از بررسی میدانی انجام‌شده ادامه داد: نظارت مستمر، کنترل بازار و برخورد جدی و قانونی در بازار ضروری است. نظری با اشاره به این‌که در کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه شهر یاسوج شیوه عرضه کالا و قیمت‌های نابرابر سبب نارضایتی مردم شده است افزود: با همکاری تعزیرات، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها، بازدید از چند واحد انجام گرفت و موضوع در جلسات مربوطه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: موضوعات برای برخورد با گران‌فروشی در جلسات با جدیت پیگیری می‌شود و بازدیدها به شورای تأمین استان گزارش داده می‌شود و باید این گزارش‌ها بازخورد و خروجی مناسبی داشته باشد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که با سوء‌استفاده‌کنندگان بازار قاطعانه برخورد می‌کنیم تصریح کرد: بازدیدهای مستمر و برخوردهای قاطع با متخلفان بازار ضروری است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل بخش‌های مختلف برای تحقق تنظیم و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: با محوریت برنامه‌های پایش و نظارت بازار، بر اساس گشت‌های مشترک، بازدید از چند صنف در شهر یاسوج اجرا شد. « داریوش دیودیده» عدم درج قیمت، گران‌فروشی و مسائل بهداشتی را از جمله تخلفات برخی از این واحدها دانست و افزود: اقدامات قانونی برای برخورد با تخلفات این واحدها انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :