• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62383
+
-

کمبود ۱۲ هزار کلاس درس در پایتخت

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه ۲۲۰پروژه نیمه‌تمام در سال گذشته داشتیم که تاکنون ۵۰درصد آن را تحویل داده‌ایم، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۱۰پروژه نیمه‌تمام دیگر داریم که امیدواریم نیمی از آنها را تا مهرماه به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
علی شهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام و در دست احداث تهران اظهار کرد: ۲۲۰ پروژه نیمه‌تمام در سال گذشته داشتیم که تا‌کنون ۵۰درصد آن را تحویل داده‌ایم و هم‌اکنون ۱۱۰پروژه نیمه‌تمام دیگر داریم که شامل مدرسه و کلاس درس، اماکن پرورشی، ورزشی و استخر می‌شود. 
وی افزود: پروژه‌های باقیمانده تا مهرماه تکمیل نمی‌شوند و ساخت آنها کمی زمان می‌برد، ولی امیدوارم نیمی از پروژه‌های ناتمام را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه ساخت‌وساز معادل همین تعداد پروژه جدید را هم شروع می‌کنیم و هم‌اکنون حدود ۳۰ پروژه جدید در مناقصه است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا اول مهرماه بتوانیم بخش قابل ملاحظه‌ای از تعهداتمان را عملیاتی کرده و کلاس‌های درس جدید را تحویل دهیم. شهری با اشاره به کمبود فضای آموزشی در تهران گفت: با توجه به جمعیت فعلی دانش‌آموزی به ۱۲هزار کلاس درس جدید نیاز داریم که البته با احتساب رشد جمعیت به ۱۸هزار کلاس طی چندسال آینده می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید