• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62378
+
-

کوتاه از حادثه

  مرگ اسرارآمیز 2 مرد جوان در پایتخت 
تحقیقات درخصوص مرگ 2مرد جوان در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است.به گزارش همشهری، نخستین قربانی مردی بود 32ساله که بر اثر سوختگی جانش را از دست داد. ماجرا از این قرار بود که ظهر چهارم تیر‌ماه ساکنان ساختمانی در پایتخت متوجه آتش‌سوزی شدند و به آتش‌نشانی زنگ زدند. وقتی آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و حریق را مهار کردند، چشمشان به مردی افتاد که هنگام آتش‌سوزی در حمام بوده ودچار سوختگی شده بود. او بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت اما دقایقی بعد به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد. مرگ او به قاضی جنایی گزارش شد و او دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. یافته‌های کارآگاهان نشان می‌داد که مرد 32ساله هنگام حادثه در خانه تنها بوده و درست زمانی که به حمام رفته بود تا دوش بگیرد، آبگرمکن به‌دلیل نشتی گاز  منفجر و آتش به پا شده بود. هم‌اکنون تحقیقات درخصوص مرگ اسرارآمیز این مرد جوان ادامه دارد. دومین حادثه یک ساعت پس از حادثه اول رخ داد. دومین قربانی مردی بود 24ساله که به‌دلیل مسمومیت به بیمارستان لقمان انتقال یافته اما جانش را از دست داد. پزشکان علت مرگ وی را مسمومیت بر اثر سم آفت کشاورزی اعلام کردند که با توجه به مشکوک‌بودن ماجرا تحقیقات درخصوص رمزگشایی از مرگ وی توسط تیم تحقیق آغاز شده است.

  77سارق و جاعل در دام پلیس البرز 
77متهم که در قالب 32باند سرقت و جعل در استان البرز فعالیت داشتند، دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز دیروز در جمع خبرنگاران گفت: در کمتر از 48ساعت عملیات مأموران پلیس استان البرز انجام و به بازداشت 77متهم منجرشد. وی ادامه داد: در این عملیات 32باند سارق و جاعل حرفه‌ای در البرز شناسایی و منهدم شدند و از میان 77متهمی که دستگیر شده‌اند، 61نفر از آنها دارای سابقه کیفری هستند. فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه 5نفر از متهمان دستگیر‌شده زن و مابقی مرد هستند، گفت: از این سارقان 14دستگاه خودروی مسروقه، طلا و جواهرات، ارز، وسایل منزل، لوازم و قطعات خودرو و اسناد و مدارک جعلی کشف شد. سردار محمدیان در ادامه از راه‌اندازی سامانه نما خبر داد و بیان کرد: سامانه‌ای به این نام طراحی و در سایت پلیس و قسمت پلیس آگاهی راه‌اندازی شده است که تمام اموال مکشوفه در آن بارگزاری می‌شود و شهروندان می‌توانند با ارائه مستندات لازم اموال مسروقه خود را شناسایی کنند و تحویل بگیرند. 

  دستگیری کلاهبردار  60 میلیاردی توسط اینترپل
کلاهبردار ۶۰ میلیارد ریالی که از کشور خارج شده بود توسط پلیس بین‌الملل دستگیر شد. به گزارش ایسنا، سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در این‌باره گفت: چندی قبل گزارشی در اختیار پلیس بین‌الملل ناجا قرار گرفت که نشان می‌داد فردی به اتهام جعل ویزا و کلاهبرداری فراری شده و تحت تعقیب قرار گرفته است. بررسی‌ها نشان می‌داد که کلاهبردار فراری به طعمه‌هایش وعده اخذ ویزای کشورهای مختلف و همچنین گرفتن اقامت می‌داد و به این بهانه از افراد زیادی کلاهبرداری کرده بود. او پس از به جیب زدن 6میلیاردتومان از کشور خارج و متواری شده بود. رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در ادامه گفت:پلیس بین‌الملل بلافاصله ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، درخواست بازگرداندن متهم را کرد و درنهایت با استفاده از شگردهای پلیسی و همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد. سردار شیرزاد گفت: افرادی که قصد خروج از کشور را دارند باید از طریق مجاری قانونی و سفارتخانه‌ها، موضوع ویزای خود را پیگیری کنند.

  6 قربانی در تصادف کامیون با پژو
تصادف رخ به رخ کامیون با سواری پژو حادثه هولناکی را رقم زد و جان 6 سرنشین پژو را گرفت.  این حادثه تلخ ساعت 13 دیروز در قلعه گنج اتفاق افتاد. سرهنگ محمد محمدی سلیمانی، سرپرست پلیس راهور این شهرستان به ایرنا گفت:  حادثه در محور قلعه گنج به چاه دادخدا اتفاق افتاد و در جریان تصادف رخ به رخ پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیونت، سرنشینان پژو شامل یک نفر زن و فرزند سه ساله‌اش و چهار مرد در دم فوت شدند و راننده کامیون هم از صحنه تصادف فرار کرد. به گفته وی  توجه نکردن به جلو، یکی از علت‌های این حادثه بود و گزارش نهایی بعد از بررسی کارشناسان پلیس اعلام می‌شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید