• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62373
+
-

با مردم

@ از وعده‌های سر‌خرمن خسته شده‌ایم
مسئولان چرا به فکر مسکن و اجاره‌ها نیستند و چرا اجازه داده‌اند بازاری درست شود که در آن بنگاه‌داران املاک از یکدیگر سبقت بگیرند. از وعده خسته شده‌ایم لطفا به داد مستأجران برسید.
بیگدلی ازتهران

  امنیت اهواز در روزهای گرم حساس‌تر است
از مسئولان توقع داریم به امنیت روزهای گرم در اهواز بیشتر توجه کنند. تعطیلی کلی شهر و خلوتی خیابان‌ها موقعیت مناسبی برای سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب است.
محبوبی از اهواز

  لطفا اتوبوس‌های راه‌آهن‌- تجریش از پارک‌وی تفکیک شوند
مسئولان به تفکیک اتوبوس‌های بی‌آرتی در 2خط راه‌آهن- تجریش و راه‌آهن- پارک‌وی توجه کنند تا مسافران این مسیر دچار مشکل نشوند. کافی است بالای اتوبوس‌ها نام مسیر ذکر شود.
محمد از راه‌آهن تهران

  کمبود پل‌های عابر‌پیاده در خرم‌آباد
خرم‌آباد به‌عنوان مرکز استان لرستان با کمبود جدی پل‌های عابر‌پیاده حتی در مرکز شهر روبه‌روست. در اصلی‌ترین خیابان‌های شهر از جمله انقلاب و آزادی هم پل‌های عابر پیاده کافی نیست و مردم هم تمایلی به استفاده از پل‌های قدیمی عابر ندارند و گذر از عرض خیابان در هر حالتی در این شهر طبیعی است! هم از مسئولان تقاضای ساخت و نصب پل‌های عابر را داریم و هم توقع فرهنگسازی و گسترش فرهنگ استفاده از پل‌های عابر پیاده.
سارانی از خرم‌آباد

@ جنت‌آباد جنوبی وسایل حمل‌ونقل عمومی کافی ندارد
از مسئولان شهری تقاضا داریم نسبت به افزایش خط و ایستگاه اتوبوس و تاکسی در جنت‌آباد جنوبی مخصوصا شاهین‌جنوبی به سایر قسمت‌های شهر اقدام کنند.
از ساکنان شاهین‌جنوبی

  کمبود شدید اتوبوس در کرج
کرج سالیان بسیاری است که در ردیف کلانشهرهاست، ولی فقط جمعیت و مشکلات آن کلان است. این شهر حتی اتوبوس کافی در مرکز شهر ندارد و وضعیت اتوبوسرانی آن واقعا افتضاح است.
مدیرروستا از کرج

  چرا سهمیه‌بندی برق فقط در ورامین؟
قطع برق در ساعات مختلف و بدون اعلام قبلی در ورامین اتفاق می‌افتد؛ درحالی‌که اگر کمبود برق هست باید همه استان نوبت‌بندی شود نه فقط یکی از شهرستان‌های استان.
امینیان از ورامین

  اجرای طرح زوج و فرد منصفانه نیست
طرح زوج و فرد، کسب و کار تاکسی‌داران به‌خصوص تاکسی‌های اینترنتی را از رونق انداخته است. در این دوران بیکاری و رکود،  این طرح واقعا برای این قشر سنگین است.
حسینی از تهران

@ خرید مقطعی غیبت سربازی بی‌عدالتی است
اگر خرید غیبت سربازی برای گروهی امکان‌پذیر شده، باید برای دیگران هم این امکان ایجاد شود. اینکه قانون برای مدت محدود اجرا شود هم بی‌عدالتی است و این شبهه را ایجاد می‌کند که برای معافیت فرزندان افراد خاصی اجرا شده و بعد برداشته شده است. 
یوران از اردبیل
 
  وسایل نقلیه برقی و خورشیدی یارانه بگیرند
وقتی در دورانی قرارگرفته‌ایم که تبدیل وسایل نقلیه بنزینی به برقی تجربه شده و به مرحله عمل هم رسیده است چه دلیلی دارد که این تکنولوژی جدید به رونق تولید نرسد تا فواید و محاسن فراوان آن عاید مردم عزیز، به‌خصوص ساکنان کلانشهرهای آلوده شود؟ مسئولان برای کاهش آلودگی هوا به توسعه وسایل نقلیه برقی و خورشیدی بیشتر اهمیت دهند.
قربانی از کرمان

  کارتخوان‌ها برای رقم‌های جزئی رسید ندهند
دستگاه‌های کارتخوان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که برای رقم‌های کم و جزئی رسید ندهند تا جلوی مصرف بی‌رویه کاغذ گرفته شود. سقفی برای رقم که رسید نیاز دارد قائل شوند و مثلا برای خرید یک بستنی رسید کاغذی صادر نشود. 
مزینانی از اردکان یزد

@ فازهای 1،2و3پرند در قرق سگ‌های ولگرد
معلوم نیست مسئولان بر چه اساسی فازهای 1،2و3 را در دل بیابان‌هایی بنا کرده‌اند که محل زیست سگ‌ها و حیوانات وحشی بوده است. اکنون که بر حسب ضرورت و اجبار مجبور به زندگی در پرند شده‌ایم متوجه شده‌ایم که گویا ما به محل زندگی آنها رفته‌ایم و آنها جایی برای رفتن ندارند. لطفا مسئولان فکری بکنند تا هم این حیوانات اذیت نشوند و هم آرامش شهرک و ساکنان حفظ شود.
سبزعلی از پرند

این خبر را به اشتراک بگذارید