• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62375
+
-

همدستی پدر و مادر با پسر زورگیر

همدستی پدر و مادر با پسر زورگیر

جوان زورگیر وقتی فهمید دختران جوان از او و همدستانش می ترسند و حاضر نیستند سوار خودروی آنها شوند تصمیم گرفت مادرش را بعنوان طعمه سوار خودرواش کند تا بتواند دختران جوان را به دام بیندازند و جواهرات شان را زورگیری کند. 

به گزارش همشهری،‌ چندی قبل زنی نزد ماموران پلیس رفت و گفت 4 سارق خشن از او زورگیری کرده اند. او گفت: در افسریه سوار یک خودروی مسافرکش شدم. زن میانسالی روی صندلی جلو و 2 مرد روی صندلی عقب نشسته بودند. در بین راه وقتی می خواستم از گوشی موبایلم استفاده کنم زنی که روی صندلی جلو بود گوشی را از دستم قاپید و پسرش که کنارم بود سرم را زیر صندلی برد. آنها در ادامه با قمه و شوکر تهدیدم کردند و با استفاده از قیچی النگوهایم را بریدند و گوشواره و جواهرات دیگرم را گرفتند. همچنین مجبورم کردند تا رمز عابربانک را هم به آنها بگویم و در نهایت در محل خلوتی رهایم کردند.
به دنبال این شکایت تحقیقات برای یافتن زورگیران توسط کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ آغاز شد. هرچند هیچ سرنخی از زورگیران وجود نداشت اما سرانجام ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد در پشت پرده این باند زورگیری 5 نفر شامل پسر جوانی همراه با پدر و مادر و دو دوستش قرار دارند که از شهروندان زورگیری می کنند. در این شرایط بود که ماموران متهمان را بازداشت کردند و بازجویی از آنان آغاز شد. سرکرده باند زورگیری که جوانی 30 ساله است در اعترافاتش گفت: من و دو نفر از دوستانم چون اعتیاد داریم باند سرقت و زورگیری تشکیل دادیم. ما با خودروهای سرقتی به‌عنوان مسافرکش در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و در ادامه از مسافران زورگیری می کردیم اما چون هر سه نفر مان مرد بودیم هیچ مسافر زنی سوار خودروی ما نمی شد و پول چندانی گیرمان نمی آمد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از مادرم هم کمک بگیرم.
وی ادامه داد: مادرم هم معتاد است و به‌خاطر تامین پول مواد مصرفی اش حاضر شد با ما همراه شود. پدرم هم بعد از مدتی به ما اضافه شد و معمولا 4 نفری به سرقت می رفتیم. مادرم روی صندلی جلو می نشست و زنان و دختران جوان وقتی او را می دیدند اعتماد می کردند و سوار خودروی‌مان می شدند. به این ترتیب اموال مسافران را که اغلب دختران جوان بودند زورگیری می کردیم. 
سرهنگ کرم یوسفوند، رئیس پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: تاکنون بیش از 20 نفر از شهروندان با حضور در پلیس آگاهی متهمان را شناسایی کرده اند. در همین حال مقام قضایی مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهمان را صادر کرده و از شهروندانی که از اعضای این باند شکایتی دارند دعوت می شود به پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ در شهر ری، میدان ساعی، خیابان آستانه مراجعه کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید