• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62085
+
-

ساعت کار اداره‌های کهگیلویه کم شد

ساعت کار اداره‌های کهگیلویه کم شد

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه گفت: به علت افزایش دمای هوا و جلوگیری از قطع برق شهروندان، ساعت کار سازمان‌ها و نهادهای دولتی در این شهرستان از سه‌شنبه به مدت 3 روز یک ساعت کاهش یافت.

 به گزارش ایرنا، «مهرداد تابش‌نژاد» افزود: با توجه به وضعیت افزایش دما و احتمال قطع برق، پایان ساعت کاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی این شهرستان در این روزها از سه‌شنبه ساعت 12:30 خواهد بود.

وی بر نظارت دستگاه‌های اجرایی در مورد صرفه‌جویی برق بعد از ساعت اداری نیز تاکید کرد. تابش‌نژاد تصریح کرد: در صورت افزایش دما و برای جلوگیری از قطع برق با همکاری فرمانداری شهرستان، پنج‌شنبه‌ها نیز تعطیل خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هفته گذشته نیز گفت: وضعیت هوای استان در تابستان امسال گرم همراه با وزش بادهای گرم پیش‌بینی می‌شود.

«ولی بهره‌‌مند» اظهارکرد: امسال، هم از نظر تعداد روزهای گرم و هم از دیدگاه حداکثر دمای هوا، تابستان گرمی برای مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود. وی با اشاره به این‌که پارسال هوای ۴۰ درجه سانتی‌گراد در شهر سردسیری یاسوج داشتیم افزود: امسال نیز چنین دمایی دور از انتظار نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید