• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61821
+
-

قیمت صنایع دستی ساماندهی می‌شود

قیمت صنایع دستی ساماندهی می‌شود

معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی قیمت فروش صنایع دستی در این استان خبر داد.
 به گزارش ایسنا، «پریسا راد» با بیان این‌که دولت حمایت‌های ویژه‌ای از هنرمندان صنایع دستی در استان داشته است اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات کم‌بهره زمینه تولیدات صنایع دستی در مناطق استان فراهم شده است.

وی با اشاره به این‌که تولیدات صنایع دستی در استان افزایش داشته است تصریح کرد: تولیدات صنایع دستی استان امروز وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است.
این مسئول با اشاره به استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد در خرید صنایع دستی خاطرنشان کرد: تولیدات صنایع دستی در بازار استان با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود که تلاش داریم با نرخ‌گذاری مناسب، فروش صنایع دستی در بازار استان ساماندهی شود. راد با اشاره به ورود دلالان به بازار خرید صنایع دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با نرخ‌گذاری دستمزد و فروش صنایع دستی سبب افزایش درآمدزایی و اشتغال بیشتر برای تولیدکنندگان صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 35 هزار هنرمند صنایع دستی در استان فعال هستند که 6 هزار نفر از آنان از سال 1394 تاکنون کارت شناسایی دریافت کرده‌اند. هم‌اکنون 120 کارگاه صنایع دستی در استان فعالیت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید