• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61771
+
-

صنوف آلاینده دیلم به خارج از شهر می‌روند


فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: با توجه به این‌که برای ۵۰ نفر از سهام‌داران شهرک صنوف آلاینده این شهرستان تسهیلات اختصاص یافته، آنان باید هرچه سریع‌تر برای احداث کارگاه و انتقال صنوف خود از شهر به شهرک اقدام  کنند. 

به گزارش ایرنا، «عبدالامیر قاسمی» در دیدار با رئیس و کارکنان اتاق اصناف این شهرستان به مناسبت روز اصناف افزود: یکی از راه‌های فعالیت کسب و کارهای راکد تخصیص وام‌های خوداشتغالی است و از اداره صنعت معدن و تجارت انتظار داریم با همکاری اصناف، واحدهای راکد را شناسایی و پس از بررسی، زمینه فعالیت مجدد آنها را فراهم کند. وی گفت: اتاق اصناف یکی از بزرگ‌ترین نهادهای مدنی است که به دست خود مردم اداره و موجب بهبود کیفیت، رقابت سالم و رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولید‌کننده می‌شود.  

فرماندار دیلم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اتاق اصناف توزیع کالاهای اساسی است که در این مورد ادارات مربوطه به‌ویژه مجمع امور صنفی به‌خوبی عمل کرده‌اند.  وی افزود: نظارت و بازرسی‌ها توسط بازرسان اتاق اصناف به‌جد در دستور کار قرار دارد و ضمن اطلاع‌رسانی از اقدامات صورت‌گرفته، باید به صورت حضوری با مردم بیشتر صحبت شود. قاسمی گفت: حمایت از اشتغال با محوریت قانون رفع موانع تولید باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد. فرماندار دیلم اضافه کرد: در اجرای تنظیم و رونق بازار، شهرداری‌های دیلم و امام حسن باید در زمینه ایجاد و راه‌اندازی بازارهای هفتگی اقدام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید