• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61800
+
-

نمایشگاهی برای فروش آثار عکاسان بوشهری

نمایشگاه
نمایشگاهی برای فروش آثار عکاسان بوشهری

اولین نمایشگاه فروش آثار عکاسان استان بوشهر تحت عنوان «پِرِنگِ اَفتُو» در گالری سوره برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز فرهنگی - آموزشی فرتورگران با اعلام این خبر گفت: مرکز فرهنگی - آموزشی فرتورگران در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود در نظر دارد نمایشگاه فروش آثار عکاسان بوشهر با عنوان «پِرِنگِ اَفتُو» را برگزار کند.
«محمد یوسفی» تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف مرکز فرهنگی - آموزشی فرتورگران برای برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بازار عرضه و فروش آثار فاخر عکاسی، حمایت مادی و معنوی از عکاسان استان برای ایجاد انگیزه، و همچنین تشویق و ارتقای سطح کیفی آثار عکاسی استان با حمایت از آثار برجسته است. 
وی عنوان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به آموزش هنرجویان و هنرمندان جوان از طریق بازدید از نمایشگاه و مشق دیداری، پویاسازی فضای تجسمی استان، تبادل تجربه بین هنرمندان عکاس، فرهنگ‌سازی بین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در زمینه‌ هزینه کرد بخشی از اعتبارات برای خرید آثار هنری، توانمندسازی هنرمندان عکاس برای فروش آثار هنری و معرفی بیشتر توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری استان بوشهر به نهادهای صنعتی و اقتصادی فعال و مستقر در استان برای ارتقای دانش بصری عموم جامعه اشاره
 کرد. 
این عکاس بوشهری بیان کرد: نمایشگاه عکس «پِرِنگِ اَفتُو» تلاش دارد به ‌دور از هر گونه موازی‌کاری و در فضایی غیررقابتی، برآیندی از آثار جمعی از عکاسان بوشهری را در معرض دید علاقه‌مندان و حامیان هنر استان قرار دهد. گفتنی است در این نمایشگاه، تعداد ۲٥ اثر از ۹ هنرمند عکاس بوشهر با موضوع «زیبایی‌های استان بوشهر» نمایش داده می‌شود.
نمایشگاه عکس «پِرِنگِ اَفتُو» از تاریخ ۲ تیر ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۹ تا ٢٢ (هر روز) در گالری سوره حوزه هنری بوشهر واقع در خیابان شهید رئیس‌علی دلواری پذیرای بازدید عموم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید