• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61763
+
-

ترافیک نمایشگاه‌ها در تیرماه یاسوج

اخبار استان
ترافیک نمایشگاه‌ها در تیرماه یاسوج

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۳ نمایشگاه طی تیر ماه امسال در شهر یاسوج خبر داد. به گزارش ایسنا، «بابک درست» افزود: نمایشگاه‌های مبلمان از روز ۱۶ تا ۲۰ تیر، صنعت ساختمان از ۲۴ تا ۲۸ تیر و گل و گیاه از ۳۱ تا ۴ مرداد در مصلای امام خمینی یاسوج برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، گفت: از همه تولیدکنندگان، نمایندگی‌های مرتبط و فروشندگان بومی برای معرفی و فروش محصولات خود در نمایشگاه‌های فوق با توجه به اعمال تخفیفات ویژه در واگذاری غرفه‌ها دعوت به عمل می‌آوریم. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها رسیدن به بازارهای گسترده جهانی، حرکت به سمت اقتصاد باز، اعمال راهبرد‌های جهش صادراتی و نگاه مدبرانه به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف است.

درست تصریح کرد: دست‌یابی به این هدف نیازمند حضور پررنگ بخش خصوصی و بخش‌های وابسته دولتی در بازار است. وی شناسایی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی و نمایشگاه‌ها را سکوی پرتابی مهم در معرفی قابلیت‌های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه، مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده‌های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری است. مشارکت در نمایشگاه باعث می‌شود توانمندی واحدها و بنگاه‌های تولیدی در معرض نمایش گذاشته شود و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در دنیای امروز، نمایشگاه را تبلیغ زنده می‌دانند، زیرا در نمایشگاه‌ها عواملی چون صنعتگر، توزیع‌کننده، مشتری و کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب برای رسیدن به اهداف خاص خود در یک مکان تلاش می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید