• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61707
+
-

صدای استان‌ها


   بسته بودن مغازه‌های بازارچه نقده
تعدادی از مغازه‌های شهرداری نقده از 6 ماه پیش بسته‌اند. چند بار این را به شهرداری گفته‌ایم، ولی هیچ‌کس جوابگو نیست. با این‌که قرارداد مغازه‌ها در سال ۹۷ به پایان رسیده است آنها را به دیگری واگذار نمی‌کنند.
محمدی از آذربایجان‌ غربی 
 
    جاده خاکی یک روستا
ساکن روستای اعظم‌آبادم. چند بار درباره وضع جاده خاکی روستا به اداره راه گزارش داده‌ایم، اما کسی جواب ما را نمی‌دهد. به دلیل جاده ناهموار، ماهی یک‌بار باید جلوبندی ماشین را درست کنیم.
یک شهروند از کردستان 

   کمبود سرویس بهداشتی در پارک شرقی
سرویس‌های بهداشتی در پارک شرقی متناسب با جمعیت مراجعه‌کننده به این پارک نیستند و به شدت هم غیربهداشتی‌اند. از شهرداری درخواست نظارت و رسیدگی داریم.
سروری از کرمانشاه

   مشکل لنج‌های صیادی تیس
به دلیل جمع شدن گل و لای زیاد، ۲۰ لنج صیادی از اسکله تیس به سایر بنادر همجوار کوچ کرده‌اند. در صورت ادامه این روند تا چند ماه آینده فعالیت قایق‌ها نیز با سختی و مشکل روبه‌رو می‌شود. 
نادر شه‌بخش از سیستان ‌و بلوچستان

  ناهمواری آسفالت بلوارشمسی‌پور
آسفالت بلوار شمسی‌پور در رشت بسیار ناهموار است. این آسفالت قبلا برای پروژه‌ای کنده‌کاری شده بود. پس از تکمیل پروژه، روی آن را سیمان و بعد روکش آسفالت کردند، اما این مسیر مسطح و یکدست نیست.
حسابی از گیلان 

  تصفیه‌خانه بلاتکلیف شهرک صنعتی
مسئولان درباره علت بهره‌برداری نکردن از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سقز پس از چند سال وعده و افتتاح در سال گذشته پاسخگو باشند.
آلتونی از کردستان 

  مناسب‌سازی مکا‌ن‌های عمومی برای معلولان
از بیرجند تماس می‌گیرم. معلولیت دارم و هر بار که می‌خواهم به دکتر بروم، چون اکثر مطب‌ها آسانسور ندارند، منصرف می‌شوم. چند ماه است گوش درد دارم و نمی‌توانم دکتر بروم. همین مشکل را در کارهای بانکی و اداری هم دارم. مگر مناسب‌سازی این مکان‌ها چقدر هزینه دارد؟
یک شهروند از خراسان‌ جنوبی 

این خبر را به اشتراک بگذارید