• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61603
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/l1q5
+
-

در حاشیه سیاست

در حاشیه سیاست
در حاشیه سیاست


  آمریکا به‌دنبال از بین بردن حج و مکه است
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از خصوصیات استعمار غرب و آمریکا در موضوع حج، انهدام و خرابی مکه مکرمه است زیرا تخریب مکه جزو منویات قطعی آنها‌ست. به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با دست‌اندرکاران امور حج افزود: مستر همفر، جاسوس انگلیسی در خاطرات خود یکی از ایده‌هایش را خراب‌کردن مسجدالحرام، کعبه و براندازی حج ذکر می‌کند تا مسلمان‌ها در یک‌جا جمع نشوند. وی ادامه داد: حکام مکه امروز با خدا دشمنی می‌کنند. سرسخت‌ترین دشمنان خدا در روی زمین جریان استکبار آمریکایی است و اینها حاکمان مزدور و کارگزار آمریکا شده‌اند.

  فرهنگ و اقتصاد ما گرفتار «ستون پنجم» است
آیت‌الله اراکی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری به تسنیم گفته: «ما با یک مشکل داخلی روبه‌رو هستیم. متأسفانه ما ستون پنجمی داریم که این ستون‌پنجم برای دشمن کار می‌کند. از لحاظ فرهنگی همان کاری را می‌کند که دشمن می‌خواهد. از لحاظ اقتصادی هم همینطور است.»

  هشدار ظریف به ترامپ درباره تنش
محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در توییتر نوشت: شواهد بیشتر ازجمله تعدی یک پهپاد جاسوسی MQ9 روی مختصات ۵.۲۶، خریداری قایق‌های سریع‌السیر و تماس‌های تلفنی که برای نسبت دادن حمله به نفتکش‌ها، به ایران برنامه‌ریزی می‌کردند، نشان‌دهنده این هستند که تیم «ب» فقط چند لحظه با گرفتار کردن دونالد ترامپ در یک جنگ فاصله داشت. احتیاط از آن جلوگیری کرد اما جنگ اقتصادی موجب ایجاد تنش می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید