• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61572
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/RN3K
+
-

با سرعت 5 خرید در ساعت!

با سرعت 5 خرید در ساعت!

باشگاه استقلال روز گذشته خبر رسمی تمام خریدهای اخیرش را منتشر کرد و از بازیکنانی که در روزهای اخیر با آنها به توافق رسیده بود، با پیراهن آبی‌رنگ رونمایی کرد. طی چند ساعت 5خرید جدید استقلال به‌طور متوالی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها رونمایی شدند و همین موضوع برای دقایقی به سوژه بحث هواداران و طنازی آنها در شبکه‌های اجتماعی هم تبدیل شد.
روز مهم آبی‌ها البته ساعاتی زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد آغاز شد و مدیران استقلال تصمیم گرفتند از ساعات ابتدایی صبح خریدهای نهایی و قطعی خود را به هواداران معرفی کنند تا این بازیکنان با خیالی آسوده و اعتماد‌به‌نفس بالا به استقبال نخستین تمرین بروند. محمد بلبلی، بازیکن فصل گذشته سپیدرود نخستین خریدی بود که استقلال از او رونمایی کرد. استقلال با این بازیکن جوان همان رؤیایی را دنبال می‌کند که با قائدی و صیادمنش دنبال می‌کرد. بلبلی، پدیده نیم‌فصل دوم فصل گذشته بود و به‌عنوان نخستین خرید فصل جدید آبی‌ها قراردادی 4ساله با این تیم امضا کرده است.
علی دشتی، دومین بازیکنی بود که باشگاه استقلال در میان خریدهای جدیدش از او رونمایی کرد. دشتی که فصل گذشته با پیراهن سایپا یک گل انفرادی و فوق‌العاده به استقلال زده بود تا توانایی‌های خود را نشان دهد، دیروز به‌عنوان دومین خرید آبی‌ها به هواداران معرفی شد. این بازیکن کنگانی سابقه بازی در پیکان، پارس‌جنوبی و سایپا را دارد و قرار است در خط حمله و در پست وینگر به استقلال کمک کند. استقلال بعد از معرفی 2‌بازیکن جدید در فاز تهاجمی، به‌عنوان سومین خریدش یک مدافع از لیگ دسته اول را معرفی کرد. میلاد باقری که 24سال‌ دارد و فصل گذشته با پیراهن مس کرمان به میدان رفت، قراردادی 3ساله با استقلال به امضا رسانده تا مهره جدید آبی‌ها در خط دفاعی باشد.
اما چهارمین چهره آبی دیروز، مدافع خبرساز سپاهان بود که فصل گذشته برای قرمزها خط و نشان کشید و چند هفته بعد هم برای آنها گل زد! سیاوش یزدانی هم دیروز با امضای قراردادی رسمی با استقلال به‌عنوان مدافع جدید این تیم معرفی شد. این در حالی است که استقلال پژمان منتظری را از دست داده و ماندن روزبه چشمی هم هنوز قطعی نیست. استقلال دیروز به‌عنوان آخرین پروژه نقل‌و‌انتقالاتی خود در روز نخست، قرارداد مسعود ریگی را هم امضا کرد؛ بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و باید با بازیکنان بزرگی در این پست رقابت کند. ریگی فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان پدیده بود. استقلال البته فصل گذشته هم در همین روزها مشغول خریدهای پرتعداد و پرسروصدا بود اما اغلب این خریدها در طول فصل به‌کار شفر نیامدند و تعدادی از آنها هم مثل مرتضی آقاخان با مصدومیت کل فصل را از دست دادند. باید دید خریدهای پرتعداد آنها در روز گذشته می‌توانند فصل متفاوتی را برای آبی‌ها بسازند یا باز هم بدشانسی گریبان آنها و استقلال را خواهد گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید