• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61566
+
-

اجرای طرح‌های کشاورزی استان نیازمند تامین اعتبار

کشاورزی
اجرای طرح‌های کشاورزی استان نیازمند تامین اعتبار


رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اجرای طرح‌های کشاورزی و تحویل آنها به متقاضیان را نیازمند تامین ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد. به گزارش مهر، «رسول جلیلی» گفت: 1750 طرح با ۳۸۴ میلیارد تومان هزینه به جهاد کشاورزی این استان ارسال شده بود که ۵۵۳ طرح باقی مانده منتظر دریافت تسهیلات است.

وی با بیان این‌که تاکنون این سازمان ۲۱۴ میلیارد تومان به 1197 طرح کشاورزی در استان پرداخت کرده است افزود: حدود ۱۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌های کشاورزی باقی مانده نیاز است تا در اختیار متقاضیان قرار گیرد و این موضوع می‌تواند چرخه اشتغال بخش کشاورزی را به حرکت درآورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: طرح‌های کشاورزی در بخش‌های احداث گلخانه، گیاهان دارویی، دامداری صنعتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی فعال است. این مسئول با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی این استان گفت: آذربایجان غربی ظرفیت ویژه‌ای دارد و باید برای جذب سرمایه‌گذار مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شود. جلیلی عنوان کرد: طرح‌ها و استعدادهای خوبی در استان برای بخش کشاورزی وجود دارد و بهره‌برداری از این استعدادها نیازمند اعمال مشوق برای سرمایه‌گذاران است.

این خبر را به اشتراک بگذارید