• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61540
+
-

تولیدکنندگان مصالح ساختمانی زیر ذره‌بین استاندارد

مدیرکل استاندارد استان ایلام از انجام 35 مورد بازرسی مشترک اعضای کمیته مصالح ساختمانی استان از واحدهای تولید مصالح خبر داد. «مهناز همتی» در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: برای نظارت بر واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و بررسی آخرین وضعیت کیفیت این محصولات، گشت مشترک اعضای کمیته مصالح ساختمانی شورای فنی در استان در حال اجراست.

وی افزود: گشت‌های مشترک، بازرسی و نمونه‌برداری از واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی با حضور کارشناس این اداره کل و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دفتر فنی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی و آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک استان انجام می‌شود.

همتی گفت: در 3 ماه اول سال جاری کمیته مصالح ساختمانی استان از 35 واحد تولیدی گچ، فوم پلی‌استایرن، شن و ماسه، سیمان و موزاییک در شهرستان‌های سیروان، دهلران و ایلام بازرسی و نمونه‌برداری کرد. مدیرکل استاندارد استان گفت: این بازرسی‌ها تا پایان سال جاری در 7 شهرستان ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی، آبدانان، دره‌شهر و بدره و از واحدهای تولیدکننده بتن آماده، آجر، سیمان، فوم پلی‌استایرن، گچ، شن و ماسه و موزاییک و واحدهای صنفی و عرضه‌کننده مصالح ساختمانی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید