• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61499
+
-

کارخانه فولاد اهواز در آستانه راه‌اندازی مجدد

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: عملیات راه‌اندازی مجدد کارخانه این شرکت که ۲ سال از توقف فعالیت آن می‌گذرد، از اول اردیبهشت آغاز شده است و هم‌اکنون به مرحله پایانی خود نزدیک می‌شود. به گزارش ایرنا، «عبدالکریم پهلوانی» اظهار کرد: کار بازسازی واحد آب‌رسانی و کولینگ تاور کارخانه در حال انجام است و پس از آن برای پیش‌راه‌اندازی و سپس راه‌اندازی نهایی در اواسط تیرماه آماده می‌شویم.

به گفته وی، کارکنان این شرکت بر اساس برنامه تنظیمی برای سال ٩٨ و با کمترین هزینه در 3 ماه خط کلاف را راه‌اندازی کرده‌اند و به زودی هم کارخانه را راه‌اندازی می‌کنند. مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاکید کرد: راه‌اندازی کارخانه باعث می‌شود گروه ملی به عرصه رقابت با دیگر گروه‌های فولادی وارد شود و سهم خود را از بازار تولید پس از سال‌ها پس بگیرد. پهلوانی گفت: انتظار می‌رود مسئولان کشور و استان با رفع موانع، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش که پاشنه آشیل گروه ملی است، خط مقدم تولید را تغذیه کنند و ما را تنها نگذارند.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران اظهار کرد: مشکلات گروه ملی بسیار است، ولی اطمینان داریم با برنامه‌‌ریزی و تمرکز مدیریتی، تحلیل، اولویت‌بندی و تدبیر واقعی مسائل و شرایط به شرط حمایت جدی و سرعت عمل مسئولان مربوط می‌توان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید