• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 61030
+
-

خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه
خبرهای کوتاه


      راه‌اندازی باغ موزه پرواز در بوستان ولایت
محل آشیانه‌های سابق پادگان قلعه مرغی (بوستان ولایت) به باغ موزه پرواز تبدیل می‌شود. به گزارش همشهری، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیر اداره بافت‌های تاریخی معاونت شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 19و مشاور و طراح پروژه؛ درباره احداث باغ موزه پرواز در بوستان بزرگ ولایت گفت‌وگو و پیشنهاداتی ارائه شد. با توجه به آماده بودن طرح باغ موزه پرواز در این نشست ضمن تسریع موضوع به جهت تأکید شهردار تهران، فرایند تکمیل طرح، برگزاری مناقصه و شروع عملیات اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

      هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه
برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه با حضور شهردار تهران در دانشگاه تربیت مدرس معرفی شدند. پیروز حناچی در این مراسم با اشاره به اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی و مدیریت پروژه کیفیت یک اصل است و اتفاقی نیست، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها را در کشور و شهر تهران داریم که غلط است زیرا از ابتدا تعریف آن پروژه غلط انجام شده است.
در این مراسم که به همت انجمن مدیریت پروژه ایران برگزار ‌شد پژوهشگران برتر در زمینه مدیریت پروژه، قهرمانان مسابقات ملی جوانان و دارندگان گواهینامه‌های برتر در هشتمین جشنواره ملی معرفی شدند و از چهره‌های جدید و همینطور پیشکسوتان این رشته قدردانی شد.

      پلیس درباره حیات شبانه اظهارنظر قطعی نکرده است

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر طرحی که قرار است در شهر اجرایی شود باید مورد مطالعه امنیتی و ترافیکی قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس درباره طرح حیات شبانه هنوز اظهارنظر قطعی نکرده است. به گزارش ایرنا، سردار «حسین رحیمی» گفت: نماینده پلیس در جلسه‌های شورای اسلامی شهر حضور داشته و ایرادهای این طرح را عنوان کرده است. اکنون فعالیت اصناف در ۶‌ماه اول سال تا ۱۲ نیمه شب و فست فودها و آبمیوه‌فروشی‌ها تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید