• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60954
+
-

بندر خشک در بستان‌آباد احداث می‌شود

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد از افتتاح اولین پارک لجستیک (بندر خشک) شمال غرب کشور در شهرستان با بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن میانه - تبریز خبر داد. «محمد وحدتی» در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به گام‌های پایانی خط آهن میانه تا بستان‌آباد گفت: با بهره‌برداری از این پروژه عظیم اولین پارک لجستیکی یا بندر خشک منطقه شمال غرب کشور در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار و با اعتباری افزون بر 1800 میلیارد تومان در بستان‌آباد با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد. 

وی به ظرفیت بالای شهرستان بستان‌آباد در زمینه تولید و اشتغال هم اشاره کرد و افزود: وجود واحدهای بزرگ دارویی، صنعت فولاد و صنایع غذایی این شهرستان را به یکی از سه ضلع صنعت استان و منطقه تبدیل کرده است و در صورت حمایت مسئولان می‌تواند نقشی محوری در افزایش و توسعه تولید ملی و رونق اشتغال داشته باشد. 

وحدتی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های راه‌سازی شهرستان تاکید کرد و گفت: تعریض و بهسازی پل قدیمی اوجان که از وسط شهر بستان‌آباد می‌گذرد، یکی از نیازهای اصلی توسعه شهرستان و خواسته‌های مردم منطقه است که باید به‌زودی عملیات اجرایی آن با مشارکت شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی آغاز شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید