• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60953
+
-

بلیت تمام باز‌ی‌های ایران در اردبیل فروخته‌شد

دبیر کمیته امنیت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال گفت: بلیت تمامی بازی‌های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان به اتمام رسیده است و مردم مراقب سایت‌های کلاهبردار باشند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «علیرضا بیدار‌دل» گفت: بلیت تمامی بازی‌های ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان به اتمام رسیده و مردم مراقب سایت‌های کلاهبردار باشند، چراکه هیچ فروش بلیتی از جانب اداره کل وجود ندارد و کسانی که از این به بعد بلیت تهیه می‌کنند نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند. 

وی با تاکید بر این‌که فروش بلیت‌ها به اتمام رسیده و مردم مراقب سایت‌های کلاهبردار و غیرمعتبر باشند عنوان کرد: تمامی اطلاعیه‌های منتشرشده در سایت‌های غیرمعتبر در مورد فروش بلیت غیرقانونی و غیرواقعی هستند، چون بلیت تمام بازی‌ها به اتمام رسیده است.

بیداردل عنوان کرد: در هنگام ورود به ورزشگاه داشتن کارت ملی و بلیت مسابقات الزامی است و در صورت عدم تطابق کارت ملی و بلیت فروخته‌شده از ورود افراد به سالن ممانعت خواهد شد. گفتنی است دیدارهای تیم‌ ملی والیبال کشورمان با تیم‌های فرانسه، کانادا، و پرتغال در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از دیروز آغاز شده است و تا فردا 2 تیر در سالن رضازاده ادامه دارد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید