• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60842
+
-

کمبود فضای ورزشی خراسان شمالی

ورزشی
کمبود فضای ورزشی خراسان شمالی

معاون توسعه امور ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: سرانه ورزش برای هر شهروند در این استان حدود نیم‌متر‌ مربع است. به گزارش مهر، «محمد بروحی» اظهار کرد: سرانه ورزشی این استان حدود نیم‌متر مربع است، در حالی که میانگین کشوری 2/1 متر‌ مربع است. بروحی با اشاره به افتتاح چند پروژه طی امسال در خراسان شمالی، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزش استان حدود ۶۳ سانتیمتر‌ مربع افزایش می‌یابد، اما باز هم از میانگین کشوری عقب هستیم. 

وی افزود: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه ورزشی نیازمند تغییراتی هستیم تا رضایت مردم حاصل شود. معاون توسعه امور ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین به وضعیت سالن ملت شهرستان جوانان اشاره کرد و گفت: سالن ملت در زلزله اردیبهشت سال ۹۶ دچار ترک‌های بزرگی شد و از کمیسیون فنی نامه کتبی به منظور تخریب سالن ارسال شد. 

بروحی همچنین به احداث خوابگاه ۴۰۰ تختخوابی ویژه ورزشکاران و سالن ویژه بانوان در مرکز استان خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها از جمله پیشنهادات اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به رئیس‌جمهوری بوده است. وی در ادامه به دیگر پروژه‌های ناتمام در خراسان شمالی اشاره کرد و ادامه داد: ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد با پیشرفت ۴۰ درصدی نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و گود چوخه این شهرستان نیز یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید