• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60825
+
-

تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی به بهره‌برداری رسید

تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی (پل ابوذر) شهر کرمان با هزینه 28میلیارد تومان پنجشنبه با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و محلی به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا، مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی کرمان ضمن تشکر از مردم شهر کرمان به دلیل صبوری و یاری کردن در اجرای پروژه افزود: تقاطع غیرهمسطح الله‌دادی سومین پروژه افتتاح شده بعد از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح باغ‌ملی و زیرگذر آزادی است.  

«جواد فلاح» افزود: طول مسیر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی 1۱۰۰ متر است و بیشترین عرض آن در مسیر ۲۱ متر است.  وی تاکید کرد: ارتفاع عرصه تقاطع ابوذر ۱۸ متر است و حدود 3 کیلومتر در این پروژه حفاری شده است.  

مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی افزود: برای انجام این طرح یکی از کارخانه‌های پیش‌ساختگی را به کرمان انتقال دادیم که موجب شد از نظر کیفیت، نما، هم‌زمانی کار و مبلمان شهری پروژه شهید الله‌دادی بدون هیچ انسدادی اجرا شود.

  وی مبلغ اجرای پروژه را ۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و با اشاره به بودجه موجود و منابع مالی گفت: برای اجرای بهتر کار، پروژه‌ها را به صورت تک به تک به اتمام می‌رسانیم و از هم‌زمان پیش بردن طرح‌ها خودداری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید