• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60823
+
-

استاندار سیستان و بلوچستان پیگیر مطالبات پیمانکاران

استاندار سیستان و بلوچستان بر پرداخت طلب پیمانکاران برای شتاب در اجرای طرح‌ها تاکید کرد و گفت: پیمانکاران باید اطلاعات خود را در اختیار فرماندار قرار دهند و همچنین اگر تخلفی از سوی فرمانداری در ارتباط با پیمانکاران رخ داد نیز باید برخورد لازم انجام شود. 

به گزارش ایرنا «احمدعلی موهبتی» در نشست شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان افزود: امسال در جدول ۱۰ یک (اعتبارات استانی پیوسته قانون بودجه سال ۹۸) رتبه نخست اعتبارات متوازن و رتبه دوم اعتبارات تملک کشور به این استان اختصاص داده شده است. 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 1۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل جدول ۱۰ یک قانون بودجه سال ۹۸ به این استان تخصیص یافت. 

وی با بیان این‌که جدول‌ها و وضعیت بودجه محرمانه نیست، گفت: جدول‌های بودجه باید روی سایت برنامه و بودجه استان قرار گیرد تا دسترسی برای همگان امکان‌پذیر باشد. 

موهبتی گفت: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند در صورت عدم توانایی در متقاعد کردن فرمانداران از فصول اعتبارات، این اعتبارات به فصل دیگر منتقل می‌شود. 
رئیس شورای برنامه‌‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند و اضافه‌کارها نیز در کمترین زمان ممکن پرداخت شود. 

وی بر تأمین اعتبار امریه سربازی برای به‌کارگیری نیروهای مورد نیاز اداره‌ها و پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها تاکید کرد. 

موهبتی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند یک نسخه از موافقت‌نامه‌های خود را در اختیار مسئولان شهرستانشان قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید