• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60694
+
-

برانکو که رفت پرسپولیس را بچسبید

برانکو که رفت پرسپولیس را بچسبید

برانکو ایوانکوویچ در نهایت بعد از کسب 7جام تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و حالا تمام حواس مسئولان پرسپولیس به حفظ او معطوف شده است؛ مدیرانی که در ساختمان خود توسط هواداران محاصره شده‌اند و در این شرایط سخت به هیچ‌چیز دیگری جز این موضوع فکر نمی‌کنند. در شرایطی که طی روزهای گذشته سپاهان و تراکتور و استقلال با جذب سرمربی و بازیکن به‌دنبال تقویت هرچه بیشتر خود هستند، مسئولان پرسپولیس نه‌ به درخواست هواداران برای استعفا واکنشی نشان داده‌اند و نه برای جذب سرمربی جدید اقدامی کرده‌اند. آنها هنوز هیچ بازیکن جدیدی هم به خدمت نگرفته‌اند و این در حالی است که سال گذشته در همین مقطع با وجود پنجره‌های بسته چند بازیکن جدید خریده بودند. تعدادی از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هم با پیشنهادهایی روبه‌رو شده‌اند و با مراجعه به باشگاه هیچ‌کس را پاسخگوی خود نمی‌بینند. شاید همین موضوع باعث جدایی برخی از آنها از تیم قهرمان شود.
  نیمکت مربیگری؛ بلاتکلیف
درحالی‌که تمام نشانه‌ها خبر از جدایی برانکو و قرارداد او با الاهلی عربستان می‌دهد، باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این است که با استناد به بندهای قرارداد و توافق‌های قبلی، او را به بازگشت راضی کند. این در حالی است که برانکو تصمیم خود را برای آینده گرفته و مشخص نیست چرا مسئولان پرسپولیس برای انتخاب مربی جدید تا این حد دست‌دست می‌کنند. در 2روز گذشته اسامی زیادی برای هدایت فصل آینده سرخپوشان به گوش رسید. از افشین قطبی و یحیی گل‌محمدی گرفته تا کرانچار، مهدوی‌کیا و حتی علی دایی. با این حال مشخص نیست مسئولان باشگاه پرسپولیس چه زمانی می‌خواهند سرمربی جدید خود را مشخص کنند.
  بازیکنان تیم؛ سرگردان
پرسپولیس در شرایطی روزهای بحرانی را پشت‌سر می‌گذارد که در داخل تیم هم بازیکنانی مانند بیرانوند، ترابی، علیپور، انصاری، نعمتی، کمال و بشار رسن با پیشنهادهای خوبی در ایران و خارج از ایران روبه‌رو شده‌اند و در این میان تنها شجاع خلیل‌زاده قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است. این بازیکنان در 2روز گذشته بارها برای روشن شدن تکلیف خود به باشگاه مراجعه کرده‌اند اما هربار دست خالی برگشته‌اند. به‌نظر می‌رسد با این شرایط اگر باشگاه زودتر دست نجنباند به‌زودی شرایط بدتری در انتظار پرسپولیس خواهد بود.
  لیست جدید؛ کدام لیست؟
برانکو پیش از ترک ایران برای آخرین‌بار لیست خود را -البته به‌صورت شفاهی- به عرب اعلام کرد. از رشید مظاهری گرفته تا بلبلی و طارمی و چند بازیکن دیگر همه بازیکنانی بودند که در لیست برانکو قرار داشتند اما در این میان با پیوستن مظاهری به تراکتورسازی و پیوستن احتمالی بلبلی به استقلال و تمدید نعمتی با پدیده عملا تمام گزینه‌های لیست برانکو منتفی شدند. تنها امید سرخپوشان در ادامه به جذب مهدی طارمی خواهد بود. با این شرایط سرخپوشان یکی از معدود تیم‌های لیگ هستند که تا اینجای کار هنوز نتوانسته‌اند هیچ بازیکنی را جذب کنند و با ادامه این روند قطعا فصل سختی در انتظارشان خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :