• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60665
+
-

شمارش معکوس برای ساخت پل زندگی

پل گیشا اول تیرماه رسما مسدود می‌شود و فرایند برچیده شدن آن 2ماه طول خواهد کشید

شمارش معکوس برای ساخت پل زندگی

محمود مولایی _ خبرنگار

مقدمات برچیدن پل گیشا برای تبدیل شدن به پل سبز زندگی فراهم شد. روز گذشته مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها توسط معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اعلام شد. برای آگاهی شهروندان از وضعیت مسیرهای جایگزین نیز بنرهایی در محدوده پل گیشا نصب شده و به‌نظر می‌رسد این پل از امشب به‌صورت موقت در ساعاتی از شب مسدود شود.

 اما پل گیشا که هفته‌هاست نام آن با خبرهایی با چاشنی «به‌زودی...» شنیده می‌شود، در نهایت چه زمانی به‌طور کامل بسته خواهد شد؟ مجید رضایی، معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در این رابطه به همشهری می‌گوید: «همانطور که آقای صبوری (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) اعلام کردند، پل گیشا از اول تیرماه مسدود خواهد شد.»‌  

با مشخص شدن مسیرهای جایگزین به‌نظر می‌رسد هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی با معاونت فنی و عمرانی شهرداری برای مسدود کردن پل گیشا نهایی شده است. در روزهای گذشته نیز محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با صفا صبوری‌دیلمی در جلسه‌ای درباره این موضوع بحث‌های نهایی را انجام داده‌اند. گفته می‌شود در همین جلسه مسیرهای جایگزین مشخص شده و طرفین در مورد زمان مسدود کردن پل گیشا به توافق رسیده‌اند. اکنون با اعلام مسیرهای جایگزین و رسانه‌‌ای شدن آن، شهروندان برای تردد از محدوده گیشا آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا پل گیشا مسیر ارتباطی بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری،  بزرگراه چمران، بزرگراه حکیم و بزرگراه جلال آل‌احمد است. برای همین مسدود کردن پل گیشا با حساسیت‌هایی روبه‌روست. با مسدود شدن این مسیر، فرایند برچیدن پل 2ماه طول خواهد کشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید