• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60530
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WVjJ
+
-

پالایشگاه گاز ایلام به کمک شبکه سراسری می‌رود

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور کمک به تامین برق منطقه در فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود این پالایشگاه بیش از ۲۵ هزار مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کند. به گزارش ایرنا، «شهریار داری‌پور» در دیدار با مدیرعامل برق منطقه غرب کشور اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام طی ۲ سال گذشته برای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه اقدام به عقد قرارداد فروش برق با مدیریت شبکه برق ایران کرده است.

وی افزود: این پالایشگاه طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۲ هزار مگاوات، توان به شبکه سراسری تزریق کرده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته به شبکه سراسری تزریق می‌کند. مدیرعامل شرکت برق منطقه غرب کشور نیز گفت: طی ۲ سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک بسیاری به جلوگیری از خاموشی‌ها کرده است.

«علی اسدی» با اشاره به این‌که تلاش می‌شود امسال با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی‌های استان را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در همین راستا به همکاری بیشتر نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه تامین برق نیازمندیم.

وی بیان کرد: تامین برق مورد نیاز مردم مساله‌ای ملی است و در برهه حساس کنونی و در زمان پیک 3 ‌ماهه و فصل گرما نیازمند کمک و تلاش همه افراد جامعه و ارگان‌های مختلف با صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق از سوی آنها هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید