• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60484
+
-

کلاهبردار آهن‌آلات در دام قانون افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار ۳۲ میلیارد ریالی در زمینه آهن‌آلات در این استان خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «علی مهری» اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از دادسرای عمومی ناحیه ۶ تهران مبنی برکلاهبرداری در زمینه آهن‌آلات توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که متهم به اتهام کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب بود، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

مهری با بیان این‌که متهم برای فرار از قانون دائما اقدام به تغییر مکان می‌کرد، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به‌کارگیری منابع، مخفیگاه و پاتوق اصلی این کلاهبردار ۳۲ میلیارد ریالی مشخص و وی در یک عملیات موفق پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده و روانه زندان شد. سرهنگ مهری در پایان به شهروندان هشدار داد که برای خرید و فروش املاک، خودرو و... به دفاتر معتبر مراجعه و از اعتماد به افراد ظاهرا مطمئن پرهیز کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید