• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60522
+
-

افزایش ظرفیت تولید گوشت قرمز در سلسله

با بهره‌برداری از ۲ واحد پرواربندی بره، ظرفیت سالانه تولید گوشت قرمز در شهرستان سلسله ۶۰۰ تن افزایش یافت. به گزارش مهر، همزمان با هفته جهاد کشاورزی 2 واحد پرواربندی بره با حضور معاون عمرانی فرماندار سلسله، بخشدار فیروزآباد، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در سلسله بهره‌برداری شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی سلسله در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها، با بیان این‌که همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۶۶ طرح در شهرستان با اعتبار حدود ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این طرح‌ها عمدتا در زیربخش‌های دام و طیور هستند که به بهره‌برداران آنها از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

«رضا سوخته‌زاری» با اشاره به طرح‌های بهره‌برداری شده پرواربندی در شهرستان سلسله گفت: امروز یک واحد پرواربندی صنعتی بره ۲۰۰ رأسی با اشتغال‌زایی برای ۴ نفر و دریافت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی در روستای گریران به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین یک واحد پرواربندی بره ۵۰۰ رأسی با اشتغال‌زایی برای ۷ نفر و دریافت تسهیلات ۴ میلیارد ریالی در روستای زنگی‌وند بخش فیروزآباد به بهره‌برداری رسید. به گفته مدیر جهاد کشاورزی سلسله، در این شهرستان ۳۰ هزار رأس دام سنگین و ۲۴۵ هزار رأس دام سبک وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید