• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60372
+
-

تجمع در اعتراض به رفتن برانکو

تجمع در اعتراض به رفتن برانکو

پایان همکاری برانکو با پرسپولیس خشم و ناراحتی هواداران قرمز را در پی داشت. از ساعت۱۱ ظهر روز گذشته تجمع جلوی باشگاه شکل گرفت و هواداران شعارها و اعتراضاتی نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه سر دادند.
بعد از اعتراض تند هواداران، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس نزد هواداران حضور یافت تا با شنیدن صحبت‌های آنها و ارائه توضیح آنها را آرام کند. در این گفت‌وگو گویا خلیلی در بخشی از صحبت‌های خود به هواداران اعلام می‌کند که نباید با بردن نام قطبی، او را سوخت کرد. این صحبت خلیلی باعث عصبانیت بیشتر هواداران تیم شد و شدت بحث بین طرفین باعث شد تا دقایقی بعد کلانتری ونک در محل حضور یابد و هواداران معترض را متفرق کند.
 با وجود این، این اتفاق پایان کار نبود و در ادامه نزدیک به ۵۰هوادار پرسپولیس به درخواست محسن خلیلی در اتاق کنفرانس باشگاه حضور یافتند و صحبت‌های اعتراضی خود را رو در رو با سرپرست تیم در میان گذاشتند. نکته مهم اینکه پلیس با برخی خبرنگاران که اقدام به تصویربرداری کردند برخورد و در اقدامی عجیب فیلم آنها را پاک کرد. در جلسه میان هواداران و محسن خلیلی اجازه ورود به خبرنگاران داده نشد و چند نفر از خبرنگاران که وارد جلسه شده بودند با دستور خبیری و برخورد نامناسب پرسنل باشگاه به بیرون فرستاده شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید