• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60311
+
-

با مردم

با مردم






همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان فراموش شد

با افزودن درصدی به حقوق‌ها انگار تب‌ها فروش کرده باشد، ‌دیگر کسی سخن از همسان‌سازی‌ حقوق نمی‌زند. مگر قرار نبود تا پایان 97 این قانون اجرایی شود؟
مجموعی از کرمان

علائم خط‌کشی بزرگراه‌ها نیازمند ترمیم است
بدیهی است به‌دلیل سرما و گرما و بارندگی علائم خط‌کشی راهنمایی و رانندگی کمرنگ شود. از مسئولان توقع می‌رود به محض مساعد شدن هوا نسبت به ترمیم آنها اقدام کنند.
محمدرضایی از مشهد

جاده دورود به ازنا، باند رفت نیازمند ترمیم است
جاده دورود به ازنا در لرستان، به‌خصوص در باند رفت بسیار خراب و پر دست‌انداز است و مدام تصادفات ناشی از خرابی جاده در مسیر گزارش می‌شود. مسئولان رسیدگی کنند.
اسماعیلی از ازنای لرستان

رانندگی بدون گواهینامه اتباع خارجی
تعدادی از اتباع خارجی مقیم  تهران بدون داشتن گواهینامه در شهر رانندگی می‌کنند؛ به‌خصوص در جنوب شهر و شهرستان‌های اطراف تهران این تخلف بسیار است. لطفا با این موضوع برخورد شود.
حسین‌زاده از ورامین

اظهارنامه مالیاتی کافی‌نت‌ها 150درصد افزایش یافته است
درحالی‌که سال گذشته در اظهارنامه مالیاتی مشاغل رقم مالیات کافی‌نت‌ها 150هزار تومان بود، امسال این رقم به 350هزار تومان افزایش یافته است، ‌آیا این هم به تحریم اقتصادی ربط دارد؟
 خانقاهی از رشت

برخی کوچه‌های محله خانه اصفهان نیازمند آسفالت است
برخی کوچه‌های محله خانه اصفهان واقع در منطقه 8شهرداری اصفهان بیش از 3‌دهه است که رنگ آسفالت به‌خود ندیده. لطفا مسئولان به این موضوع توجه کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

افزایش سرسام‌آور قیمت بیمه‌ها
قیمت انواع بیمه، به‌ویژه نرخ بیمه شخص ثالث خودروها واقعا بی‌انصافی است، به‌خصوص که اغلب بیمه‌ها پرداخت قسطی را نمی‌پذیرند!
عبداللهی از تهران

اجاره‌ها، قاتلان خاموش
از سال گذشته با نگرانی از افزایش کمرشکن کرایه‌خانه آرامش ندارم و از اکنون برای ‌ماه آینده که باید خانه پیدا کنم یا با افزایش کرایه تمدید قرارداد کنم، استرس گرفته‌ام. مسئولان چرا به موضوع کرایه‌خانه‌ها ورود نمی‌کنند؟
سرپرست از پردیس

مالیات سکه منصفانه و عادلانه باشد
برای گرفتن مالیات سکه باید بین کسانی که یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یکساله ثبت‌نام کرده‌اند تفاوت قائل شوند. کسی که یک‌ماهه سکه گرفته درنهایت 200هزار تومان سود برده که پرداخت مالیات 200هزار تومانی برای آن یعنی صفرشدن سود و این عادلانه نیست.
وحیدیان از تهران

سیب‌زمینی کیلویی 8هزارتومان؟
گرانی طوری شده که نان و سیب‌زمینی هم نمی‌توانیم بخوریم. واقعا چرا قیمت سیب‌زمینی به 8هزارتومان رسیده است. در این فصل، قیمت این است، در پاییز و زمستان چه خواهد شد؟
مظفری از سمنان

اتوبوس‌های شرکت‌واحد بدون کولر و پرده
اکثر اتوبوس‌های شرکت واحد فاقد کولر و حتی پرده جهت جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به داخل اتوبوس هستند. در این روزهای گرم، عبور آفتاب از شیشه که به گرمای آن نیز اضافه می‌کند واقعا قابل تحمل نیست.
 چیذری، مسافر خط کوهسار- آزادی

به ساعت 9 جمع‌آوری زباله پایبند باشیم
آیا بهتر نیست همه با هم به قراردادن زباله‌ها راس ساعت9 در جاهای مشخص شده پایبند باشیم؟ واقعا قرار نیست در کلانشهر تهران فرهنگ شهرنشینی حاکم شود؟
وجدانی از تهران

کمبود پارکینگ در شهر قزوین
شهر قزوین با کمبود پارکینگ در همه‌جا، به‌خصوص در کنار آثار تاریخی و دیدنی مواجه است. لطفا توجه شود.
غیاثوند از قزوین

مسئولان برای اجاره‌بها حکم و فتوا بدهند
مسئولان همانند اوایل انقلاب به موضوع اجاره‌مسکن ورود کنند و با حکمی فراگیر اجازه ندهند عده زیادی بی‌خانمان شوند.
توکلی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید