رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۷۹۸ گزارش مردمی از طریق ستاد خبری این سازمان در ۲ ماهه نخست سال جاری استان اخذ شده است.
«نادر میرشکار» در گفتوگو با ایرنا افزود: از ۷۹۸ گزارش تعداد ۱۱۹ مورد از طریق عموم مردم و ۶۷۹ مورد از طریق ناظران افتخاری انجام شده است.
وی ادامه داد: سهم شکایات در حوزه کالا ۶۴۵ مورد و سهم شکایات در حوزه خدمات ۱۵۳ مورد بوده است.
رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: ۵۱۷ مورد شکایت به صورت تلفنی، ۱۵۵ مورد حضوری، ۴۷ مورد کتبی، ۷۵ مورد پیامگیر و 4 مورد از طریق پورتال سازمان دریافت شده است.
وی افزود: از مجموع گزارشهای ارسالی ۲۸۷ مورد متخلف، ۳۴۹ مورد غیرمتخلف، ۴۰ مورد منجر به جلب رضایت مشتری و ۱۲۲ مورد در دست بررسی است.
میرشکار به بیشترین کالاها و خدمات مورد شکایت اشاره کرد و افزود: ۶۶ مورد در حوزه لبنیات، ۴۸ مورد مربوط به میوه، ۶۱ مورد نان، ۱۳ مورد روغن مایع، ۲۰ مورد خودروسازی، ۱۳ مورد تعمیر خودرو، ۱۹ مورد آبمیوه و آب آشامیدنی، ۳۳ مورد مرغ و ماهی، ۱۹ مورد تعویض روغن، ۱۲ مورد برنج، ۱۹ مورد گوشت، ۲۰ مورد قند و شکر، ۱۱ مورد آجیل و خشکبار، ۲۴ مورد نفت و گاز، ۱۴ مورد آرایشگری و ۴۰۶ مورد سایر کالاها و خدمات بوده است.
وی گفت: هماستانیهای عزیز میتوانند گزارشهای خود را از طریق شماره تماس ۱۲۴ سازمان صمت یا حضور در محل سازمان یا از طریق پورتال cppo. mimt. gov. ir اعلام کنند.
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب :
60137
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/4O87
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved