• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60120
+
-

مترو؛ یک ایستگاه تا شهر جدید هشتگرد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد: پیش‌بینی می‌شود مترو هشتگرد تا اواسط تابستان به بهره‌برداری برسد

حمل و نقل
مترو؛ یک ایستگاه تا شهر جدید هشتگرد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد توسعه زیرساخت‌های مطلوب سیستم حمل‌و‌نقل مناسب شهری و برون‌شهری و ایجاد تنوع در شیوه دسترسی را به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای موفقیت شهرهای جدید دانست و افزود: پروژه قطار برقی گلشهر به شهر جدید هشتگرد با طول تقریبی ۲۵ کیلومتر یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های ریل پایه شرکت عمران شهرهای جدید محسوب می‌شود و این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

به گزارش همشهری «داود صفدری» بر تسریع در نصب و راه‌اندازی پله برقی و آسانسور ایستگاه مترو شهر جدید تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از تاثیر احتمالی عدم نقدینگی بر روند اجرای پروژه، با توافق طرفین همه اعتبارات مورد نیاز و هزینه‌های انجام‌شده در این خصوص به صورت صددرصد تهاتر تامین می‌شود.

وی افزود: با تزریق نقدینگی به این پروژه، پیش‌بینی می‌شود مترو هشتگرد تا اواسط تابستان به بهره‌برداری برسد. به گفته وی تاکنون ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن ۳۵۰ میلیارد دیگر هم نیاز است. این پروژه در زمینه تملک و زیرسازی بالغ بر ۹۹ درصد پیشرفت داشته و کل پروژه هم تاکنون با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید