• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59840
+
-

معارفه فرماندار جدید آوج

نصرت‌الله علیرضایی در آیینی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معارفه شد. 

به گزارش ایرنا، در این آیین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حمزه‌ای مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مرتضی سمیعی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری، علی رحمانی فرماندار بویین‌زهرا، سید ضیاءالدین هاشمی امام‌جمعه شهر آوج و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

علیرضایی، فرماندار جدید شهرستان آوج، در این آیین گفت: امیدواریم با حضور و همکاری مسئولان بتوانیم فضایی را در شهرستان فراهم کنیم که مردم بتوانند منتقد و ناظر بر مسئولان باشند و در فضایی توأم با امنیت بدون لکنت زبان دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کنند. 

علی‌اکبر سلیمانی فرماندار سابق شهرستان آوج نیز با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در دوره مسئولیت خود اظهار کرد: گازکشی به همه روستاهای شهرستان، تقویت زیرساخت‌ها از قبیل اقامتگاه‌ها و تاسیسات زیرساختی شهرستان، دعوت از مدیران لایق به شهرستان، جذب سرمایه‌گذاران و خیران به منطقه، تلاش برای قرارگیری شهرستان در میان ۳۱ شهرستان محروم کشور، ایجاد رینگ گردشگری شهرستان و... از جمله خدمات انجام‌شده است که امیدواریم گام‌های بلندی برای خدمت به مردم شهرستان باشد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید