• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59598
+
-

ثبت ۴۶۹ طرح اشتغال‌ کشاورزی در دامغان

مدیر جهاد کشاورزی دامغان از ثبت ۴۶۹ طرح اشتغال‌زایی در سامانه رصد اشتغال خبر داد و گفت: تعهد اشتغال امسال نیز ۳۷۹ نفر را شامل می‌شود.

به گزارش مهر، «سید محسن طباطبائیان» افزود: این تعداد طرح برای ایجاد اشتغال بخش کشاورزی به شمار می‌رود و تعهد اشتغال امسال نیز ۳۷۹ نفر را شامل می‌شود.
وی میزان اعتبار تخصیص‌یافته در حوزه مشاغل خانگی را رقمی معادل ۱۶۵ میلیون تومان بیان و اظهار کرد: در بحث ایجاد اشتغال پایدار روستایی در دامغان ۳۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود که از این میزان تاکنون ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات پرداخت‌ شده است.


اجرای 2هزار هکتار سامانه نوین آبیاری

مدیر جهاد کشاورزی دامغان با بیان این‌که ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سال‌های ۹۶ و ۹۷ پرداخت‌شده است اظهار کرد: از ابتدای سال جاری نیز 3/12 میلیارد تومان تسهیلات به امر رونق تولید شهرستان اختصاص‌ یافته است.
طباطبائیان به بحث اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی دامغان نیز اشاره کرد و گفت: در2 سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات زیربنایی در بخش آبیاری تحت ‌فشار از محل صندوق توسعه ملی به شهرستان پرداخت‌ شده است.

وی از افتتاح 2 هزار هکتار طرح سامانه آبیاری در سال گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: امسال نیز هزار و ۳۰۰ هکتار طرح سامانه آبیاری در اراضی زراعی و باغی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید