• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59569
+
-

ورزش بانوان قم توسعه می‌یابد

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: با تمرکز بر بهبود فضای ورزشی، شاخص‌های ورزش بانوان استان در حال توسعه و ارتقاست. «رسول منعم» در گفت‌و‌گو با ایرنا با اشاره به وجود برخی محدودیت‌های زیرساختی برای فعالیت ورزشی بانوان در استان افزود: شاخص‌های ورزش بانوان قم در سال‌های اخیر رشد کرده و زیرساخت‌های ورزشی نیز ارتقا یافته است. 

وی با بیان این‌که افزایش جمعیت بانوان ورزشکار به طور قطع در سلامتی و نشاط اجتماعی کمک می‌کند اضافه کرد: با ارتقای زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان در استان، تلاش شده است تا زمینه برای حضور بیشتر آنها در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور فراهم شود. مدیر کل ورزش و جوانان قم، توسعه و حمایت از ورزش بانوان را از اولویت‌های این اداره کل دانست و ادامه داد: به دلیل عقب افتادگی‌ها در بخش ورزش بانوان، اعتقاد داریم که حمایت از بانوان ورزشکار باید بیشتر از مردان باشد تا انگیره بیشتری برای حضور پررنگ‌تر در میادین ورزشی داشته باشند.

منعم با بیان این‌که ۱۲۰ تیم از قم در سال ۹۷ در لیگ‌های مختلف کشوری حضور داشته‌اند گفت: برای حمایت از این تیم‌ها و همچنین حضور گسترده‌تر و موفق‌تر در لیگ‌های مختلف، تأمین تجهیزات و همچنین زیرساخت‌های ورزشی از اقدام‌هایی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی ادامه داد: عملکرد تیم‌های مختلف استان در لیگ‌ها و رشته‌های مختلف به صورت مستمر نظارت و پایش می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید