• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59557
+
-

افتتاح پروژه آب‌رسانی در ایوانکی

 رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گرمسار و آرادان گفت: با هدف جبران کمبود آب در بخش ایوانکی، پروژه آب‌رسانی روستایی شورقاضی در این بخش با اعتبار نزدیک به ۷۰۰میلیون تومان افتتاح شد.

«امین حسینی» در گفت‌وگو با مهر، با بیان این‌که پروژه آب‌رسانی روستای شورقاضی ایوانکی افتتاح شد تاکید کرد: تأمین آب و جبران کمبودهای موجود در روستاهای بخش ایوانکی در دستور کار قرار دارد و در این زمینه پروژه آب‌رسانی روستای شورقاضی با 3هزار و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شده است.

وی با بیان این‌که این اعتبار از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است افزود: هزینه کل پروژه تاکنون به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است.


تأمین آب شرب شور قاضی

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گرمسار و آرادان با اشاره به حجم کل عملیات انجام شده در این پروژه بیان کرد: یک حلقه چاه به عمق ۱۵۵ متر در این پروژه حفر شده که میزان آبدهی چاه ۲۳ لیتر در ثانیه است.
حسینی افزود: ساخت خط انتقال با لوله پلی اتیلن ۱۲۵ به طول هزار و ۶۰۰ متر و ساخت جاده دسترسی به طول هزار و ۵۰۰ متر و ساخت خط انتقال برق به طول ۶۸۰ متر از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح است.

وی با تأکید بر این‌که اجرای این پروژه آب مورد نیاز روستای شورقاضی را تأمین می‌کند اضافه کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی آب این روستا و جبران کمبودهای موجود در حوزه آب‌رسانی بخش ایوانکی از دیگر اهداف این پروژه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید