• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59556
+
-

عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب در 2 شهرستان

فرماندار مهدیشهر با بیان این‌که عملیات اجرایی 2 مخزن ذخیره آب در مهدیشهر و شهمیرزاد به‌زودی آغاز می‌شود گفت: این طرح برای تأمین آب شرب این 2 شهر اجرا خواهد شد.

به گزارش مهر، «حسن ارگی» در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری مهدیشهر، ضمن بررسی آخرین وضعیت صیانت از حقوق شهروندی و همچنین بازدید از روند خدمت‌رسانی در این اداره ضمن تأکید بر اهتمام ویژه برای جلوگیری قطع آب شرب به هر دلیلی، افزود: با پیگیری‌های انجام ‌شده در آینده نزدیک 2 مخزن ذخیره آب 2 هزار مترمکعبی مهدیشهر و هزار متر مکعبی شهمیرزاد برای تأمین آب شرب این 2 شهر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: هدف از کلنگ‌زنی این طرح‌ها تأمین آب شرب مردم است که امیدواریم با کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی و همچنین انجام تعهدات پیمانکاران مربوطه این طرح‌ها تا هفته دولت امسال تکمیل شود و شاهد رضایت خانوارهای این دو شهر باشیم.

فرماندار مهدیشهر با بیان این‌که سلامت آب شرب شهروندان این شهرستان ضروری و حائز اهمیت است اظهار کرد: سرعت عمل اداره آب و فاضلاب شهری در بحران سیل اخیر که موجب رفع مشکل قطعی آب شرب درجزین شده بود قابل‌ قدردانی است.

ارگی بیان کرد: باوجود بارش‌های خوب امسال از مردم تقاضا داریم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا در فصل گرم سال با رعایت مدیریت مصرف و بهره‌وری شاهد قطعی آب نباشیم.

وی با بیان این‌که امیدواریم دستگاه‌های متولی در زمینه تامین انرژی با همکاری هم سبب شوند تا کمبود آب در تابستان به حداقل برسد افزود: پیش‌بینی می‌شود با انجام زیرساخت‌های لازم نظیر ساخت مخازن بتوانیم مشکل آب شرب را در این شهرستان برای پیک مصرف رفع کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید